Minä olen lukenut, kirjotellut asiasta toisaalla, nyt vielä voisin täälläkin puhua.
Minua hämmästyttää suuresti kuinka paljon ampuja saa sympatiaa. Tuntuu, että on aivan oikeutettua ampua vaimonsa, koska hän oli jo vanha.
Vielä oikeutetumpaa tuntuu olevan ampua kaksi kehitysvammaista naista.
Koska heistä ei kukaan pitäisi huolta, kun vanhemmat ovat kuolleet.
Omaisella tuntuu olevan aika paljon oikeuksia?
Minua sattuu todella paljon kun uutisissa on koko ajan sanottu, että ampui vaimonsa ja kaksi kehitysvammaista tyttöään. Mietin miksi pitää sanoa kehitysvammaista. Miksi ei edes ruumiina saa olla aivan tavallinen ihminen, miksi ei voi vaan sanoa ampui vaimonsa ja kaksi lastaan?
Nyt viime päivinä olen miettinyt omaa osaani. Koska minä olen hieman vammainen mutta kuitenkin sen verran että tarvitsen lähes joka päivä vanhempiani ja muita omaisiani auttamaan ihan tavallisissa asioissa. Kuten kaupassa käynnissä, siivouksessa ym. Minulla vielä on koulunkäyntiavustaja, kun valmistun, ei kai ole ketään yhteiskunnalta joka auttaisi minua vaan tarvitsen enemmän omaisiani.
että mitä jos jonain päivänä omaisieni mitta on täysi? Ja vielä kun tämä yhteiskunta näyttää menevän siihen suuntaan, että on aivan luonnollista ottaa henki pois rasittavalta omaiselta. Ja sitä kutsutaan rakkaudeksi. Miten toisin omaisilleni julki etten halua heidän rakastavan minua niin paljon?