Yksinäisyyttäkö ilman mitään enää toivoako tulevaisuudesta...-.
Sanat katovat johonkin,vaikka pitäisi jotain kirjoittaa,sillä on niin loputtoman yksinäinen olo ja ikävä omia lapsiaankin.Entpä ystäväni,mihin te katositte,en vaivannut teitä,en tupannut kyläilemään,sillä miten olisinkaan voinut,koska rahaa sitä minkä ihmiset luulevat tuovan onnea,ei ole.Tietysti jokainen tarvitsee sitä ruokaan ja
kaikkeen välttämättömäänkin,mutta täydellistä onnea se ei elämään tuo,jos edes elämästä voisikaan tulla täydellistä.
Soittelin teille ystäväni aina välillä,eli en ollut se passiivinen osapuoli,mutta aina teilla oli jotain,mikäli pyysin teitä käymään.Ehkette olleetkaan niitä oikeita ystäviä mitä ih-
minen tarvitsee.
Joku kysyi minulta,kuinka jaksat olla iloinen ja sosiaalinen,siihen oli pakko vastata,että pystyn peittämään kaiken mitä vain sisälläni onkin.Voisin kuvata,että olen kuin suljettu kirja ja kun sen avaa sitä voi kyllä lukea,mutta se ei kerro sitä mitä
ajattelen tai miltä minusta tuntuukaan.
Olin tässä vuosi sitten sairaalassa ja osaston osastonhoitaja totesi minulle:”Kuule,luuletko enää saavasi yhtään mitään apua mihinkään vaivaasi,sillä
koska olet ns.lievästikin liikuntarajoitteinen,viet vain rahaa yhteiskunnalta,et tuota mitään,olet täysinäinen rasite vain meille jokaiselle,sellaiset ihmiset eivät saa mitään apua,eivät niin missään.” Nämä olivat hänen sanansa minulle kun pääsin pois sairaalasta.
Koska olen herkkä ihminen,enkä tee pahaa kenellekään,jokainen voi vain kuvitella
suostunko enää menemään mihinkään sairaalaan edes poliklinikkakäynnille,vaikka kenties tulisikin tilanne,että olisi pakko.
Siinä vaiheessa kun on tämä puupalttoo päällä,ei tarvita enää sairaalaa,onneksi.
Toivon,että kenellekään ei tulla ikinä sanomaan tuollaisia sanoja,katsomatta heidän vaivojaan,ikäänsä,sitä pystyykö syystä tai toisesta tekemään työtä.Sillä mikäli fyysisen kuntoni takia vain pystyisinkin tekemään työtä,menisin sinne välittömästi,sillä silloin ei edes koulutukseni menisi hukkaan.
Mutta,nyt kaiketi olen siis se yksinäinen yhteiskunnan rahoja syövä rasite,niin kauan kun vielä jaksan elää.Mutta,onneksi meitä ihmisiä on niin paljon,ettei yhtä ihmistä kukaan kaipaa.
Sydämestäni teille jokaiselle parempaa mieltä,pitäkää itsestänne huolta,sekä toisistannekin,älkääkä jättäkö ystäviänne. Rakkaudella Valuva kyynel🙂🌻