Yksinäisyys ja rahapula

Yksinäisyys ja rahapula

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 28.06.2024 klo 17:58 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2024 klo 17:58

Aina on helpompaa jos on ystäviä ja kavereita joiden puoleen voi käänyä, kun tilanne alkaa olla tukala, muuten täytyy pärjätä yksinään tukalista tilanteista, eikä ole aina valmis kohtaamaan sitä kaikkea yksin. Yleensä pärjään huonosti tukalissa tilantessa, ja haluan kaiken loppuvan mahdollisimman pian. Ihmiset jotka tuntevat minut painostavat minua päättämään asioita joita en haluaisi edes ajatella. Se on kuin pervessiä käytöstä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2024 klo 13:22

Huomaan taas kuinka yksinäinen olen todellisuudessa ja millaisessa rahapulassa olen todellisuudessa. Enää en luota raha-asioissa keneenkään, jos olen joskus luottanut se on loppu nyt.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2024 klo 09:49

Laitoi pois käytöstä facebookin ja whattappin. en tunne itseäni kovinkaan sosiaaliseksi juuri nyt. Olen laittanut rattaat pyörimään vaihtaakseni puhelinnumeroa salaiseksi numeroksi.

Käyttäjä kirjoittanut 29.08.2024 klo 10:42

Huomenna puhelinnumeroni muuttuu salaiseksi ja uudeksi numeroksi. Sitten pääsen eroon monista minua kiusaavista henkilöistä.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2024 klo 09:07

Kuuntelen suomi räppiä radiosta. Ja odotan hoitajaa tulemaan auttamaan minua suihkuun.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2024 klo 14:58

Nyt on mennyt jo monta tuntia, eikä puhelinnumeroni ole vaihtunut, vaikka sen piti tapahtua nopeasti.

Käyttäjä kirjoittanut 02.09.2024 klo 12:01

Monta mahdollisuutta myöhemmin totean " en olisi saanut kuitenkaan rahaa."