Yksinäisyys ja rahapula

Yksinäisyys ja rahapula

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 28.06.2024 klo 17:58 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2024 klo 17:58

Aina on helpompaa jos on ystäviä ja kavereita joiden puoleen voi käänyä, kun tilanne alkaa olla tukala, muuten täytyy pärjätä yksinään tukalista tilanteista, eikä ole aina valmis kohtaamaan sitä kaikkea yksin. Yleensä pärjään huonosti tukalissa tilantessa, ja haluan kaiken loppuvan mahdollisimman pian. Ihmiset jotka tuntevat minut painostavat minua päättämään asioita joita en haluaisi edes ajatella. Se on kuin pervessiä käytöstä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2024 klo 15:23

Taas narrasivat minut hyväksymään ehdot ja epäilykset

Käyttäjä kirjoittanut 28.07.2024 klo 18:19

Kokonainen viikonloppu meni ilman rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 31.07.2024 klo 09:57

Ongelma on siinä etten ole hyvä tuloinen, minulla ei ole tarvittavia tuloja, jotta saisin maksettua maksuja.

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2024 klo 18:49

Lähden 12.8 Tallinnan risteilylle. Ehkä se vastaa sivistystasoani.

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2024 klo 07:04

Mietin peruuttaisinko koko ristelyn, ja siirtäisin myöhempään ajankohtaan.

Käyttäjä kirjoittanut 06.08.2024 klo 19:41

Peruutin viking line tallinan risteilyn ja otin uuden matkan 31.8 jos silloin olisi rahaa, nyt otin siihen peruutusturvan jos en pääse matkalle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2024 klo 09:46

Päivät kuluvat hiljalleen ja mitään ei tapahdu. Odottelen ihmettä joka laittaisi raha-asiani kuntoon.

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2024 klo 17:48

Peruin 31.8 tallinnan risteilyn, ja pyysin rahat takaisin, niiden pitäisi tulla 5 arkipäivän päästä.

 

Käyttäjä kirjoittanut 12.08.2024 klo 17:03

Eipä minusta ole matkustelemaan vielä mihinkään. Jos pitäisi olla yötä pois kotoa, se olisi kamalaa.

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2024 klo 08:21

Eipä ole hääppönen tuo viking linenin takaisinmaksu järjestelmä, ensin lupasivat rahat 5. päivässä, sitten viikossa, ja viime kerralla 3-5 päivää.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2024 klo 08:34

Sain lopulta sen rahan viking linelta. nyt säästän jos saisin kokoon sen verran että saisin maksettua lajoittajan lahjoituksen pankkitililleni ensi maanantaina.

Käyttäjä kirjoittanut 21.08.2024 klo 17:07

Minulla on nenä tullut kipeäksi aivankuin olisin satuttanut sen johonkin.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2024 klo 08:41

Tunnen jälleen olevan yksinäinen, ja mietin miten saisin rahat riittämään.

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2024 klo 15:20

Kaikki saattaa ensi viikolla muuttua. Vielä yritän lainata ystävältäni rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 24.08.2024 klo 10:51

Yksinäisyydessäni koen usein olevani keskeisellä paikalla tai sen lähistöllä kotonani. Sen ilmeneminen on musiikin ansiota suurimmaksi osaksi. Kuunnellessani musiikkia tunnen erilaisia tunteita, ajatuksia ajatusmaailmaani. Osaksi musiikkia tunnen lähistöllä olevat tunteet, aivankuin olisin jossain isommassa porukassa osallistumassa keskusteluun. Minun on vaikeata sanoa mitkä näistä tunteista ovat henkilökohtaisia ja mitkä JUMALASTA.  Olen usein huomannut näiden tunteiden olevan lähes pirullisia, saatanallisia, tai muuten epäilen epämukavia tunteita. Ja musiikki on niiden mukaista. Kaikella on tarkoituksensa. Epäilen etteivät nämä epämukavat tuntemukset ole kovin korreteja, mutta pervessejä tuntemuksia, joista musiikkia kuunnellessa tulee joiden kuiden muiden ongelmia, josta syystä musiikkia tehdään niinkin paljon tähän maailmaan. Sitä on monella kielellä, koska monet sanonnat tarkoittavat toisella kielellä sanottuna aivankuin eriasiaa. Kuten monet tietävät, jotka puhuvat monia eri kieliä. Myös yhdistäviä tekijöitä on sanoja lausuttaessa, kuten seksuaalisuus, mutta erotellessa seksuaalisuuden eri alueita, tulee vastaan tietämättömyys. Kaikki tietävät seksuaalisuuden, lisääntymisen, ja avion, mutta harvat ajattelevat kaikesta heteroseksuaalisesti, vaikka olisivat itse heteroseksuaalisia. Tästä päästään päättelyyn, ettei voida kaikkien kykenevän heteroseksuaaliseen ajatusmaailmaan. Monien on tyydyttävä muunlaiseen ajatuksien ajatteluun ajatusmaailmakseen, joka saattaa olla kokonaisvaltaisesti aivan seksitöntä maaperää, kuten ulkoilmassa liikkuessa, sinne tai tännepäin kulkiessa, ja katsellessa ympäristöänsä.