Yksinäisyys ja rahapula

Yksinäisyys ja rahapula

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 28.06.2024 klo 17:58 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 28.06.2024 klo 17:58

Aina on helpompaa jos on ystäviä ja kavereita joiden puoleen voi käänyä, kun tilanne alkaa olla tukala, muuten täytyy pärjätä yksinään tukalista tilanteista, eikä ole aina valmis kohtaamaan sitä kaikkea yksin. Yleensä pärjään huonosti tukalissa tilantessa, ja haluan kaiken loppuvan mahdollisimman pian. Ihmiset jotka tuntevat minut painostavat minua päättämään asioita joita en haluaisi edes ajatella. Se on kuin pervessiä käytöstä.

Käyttäjä kirjoittanut 29.06.2024 klo 09:06

Minulla on tunne, etten tule onnelliseksi, ja saa raha asioitani kuntoon, vaikka kuinka yrittäisin niin aina tulee jotain vain muuta väliin, tai sitten kaikki on vain liian kallista, eikä minulla ole varaa sellaiseen. Se on kuin hyväksikäyttöä jolle ei tule loppua. Jatkuva anna rahaa, vaikka ei minulla ole rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2024 klo 19:53

Kauheata tuhlaamista jotta saisi rahaa vähän enemmän. Saa nähdä onko kokonaisvaltaisesti alistuttava tuhlaamaan rahaa, jotta saisi rahaa enemmän.

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2024 klo 15:27

Nyt sain tarpeekseni, ei enää osta apple kortteja, joilla voit maksaa pankkilaskuja.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2024 klo 16:33

Tein laina hakemuksen, ja nyt näyttää siltä että taidan saada lainan.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2024 klo 17:17

Olen hakenut vuokra-asuntoja, en tiedä millaiset mahdollisuudet minulla on vuokra-asuntoon mieleisessäni paikassa, ja voisinko saada sellaisen vuokra-asunnon kuin haluaisin.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2024 klo 14:21

Vuokra-asuntoa hakiessani tapahtui jotain kummallista, hain sellaistakin vuokra-asuntoa josta en tiennyt mitään.

Odotan nyt että pankki saisi valmiiksi lainani. Lupasivat ilmoittaa sähköpostiini.

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2024 klo 17:24

En saanut lainaa. Ja olen tehnyt aloitteen hoitaa itse raha-asiani edunvalvontaani, edunvalvojani otti asian käsittelyyn.

Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2024 klo 13:34

Huomasin että Nordea oli sulkenut pankkitilini, soitin sinne ja sain tietää että se johtui torista.

Käyttäjä kirjoittanut 14.07.2024 klo 09:29

Minulla on aika varattuna nordeaan 17. 7 kello 10. 00.

Silloin saan tarkemmat tiedot siitä mitä tililleni tapahtuu.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2024 klo 17:20

Pitihän se arvata, ettei siitä tule mitään hyvää jälkeä, kun olen laittanut kaiken peliin. Minun pitäisi uskoa tietokonettani, kun se ei suosittele jotain sivustoja.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2024 klo 18:24

Minun pitäisi olla muutenkin käymättä ostoksilla ja katsoa kuinka rahaa kerääntyy pankkitililleni.

Käyttäjä kirjoittanut 20.07.2024 klo 15:13

Lainasin ystävälleni rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 22.07.2024 klo 10:41

Nyt olen itse ilman rahaa. Kunnes saan pankkikortin, jota voin käyttää. Sitä täytyy käyttää hieman toisella tavalla, kuin olen tottunut käyttämään pankkikorttia.  Monien mutkien kautta olen oppinut, ettei pankkikorttia voi laittaa joka paikkaan esille.

Käyttäjä kirjoittanut 23.07.2024 klo 16:42

Huomenna ystäväni maksaa lainansa pois, ja minusta tulee hetkeksi rikkaampi.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2024 klo 18:39

Ystäväni tulee huomenna iltapäivällä tuomaan minulle rahaa jonka on velkaa. Hänen täytyy tänään mennä hakemaan rahaa yhdeltä ystävältään, jotta voi maksaa velkansa minulle. Toivottavasti en itse joudu sellaiseen liemeen koskaan ystävänieni kanssa.

Sitten voin maksaa itse applekortin ja toivoa että nyt saisin rahat.