Yksinäinen vappu

Yksinäinen vappu

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 30.04.2016 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä aavameri kirjoittanut 30.04.2016 klo 20:43

Heippa taas

Vaivaako teitä muitakin olla näin vappuna yksin?

Täällä katson ikkunasta iloisia ihmisjoukkoja nauramassa isolla joukolla. Ulkona on lämmin. Päivä olisi mitä parhain mutta

Yksin täällä mietin mitä olisikaan jos olisi itse osallisena tuolla ulkona…eikä yksin sisällä omassa haavemaassa😭

Käyttäjä ElämänhaluKadonnut kirjoittanut 05.05.2016 klo 08:34

Ehdottomasti vaivaa! 😭

Olen aina yksin, ainoa aikuinen perheessämme.

Nyt siihen on onneksi viimeinkin tullut (ainakin hetken) helpotusta, kun sain 2 perhetyöntekijää meille. -Voimme käydä ulkona & paikoissa, joissa ei yksin tule käytyä. Ja ennen kaikkkea, voin jutella! 🙂👍

Mutta kylläkesäkin tuntuu masentavalta, vaikka aurinko piristääkin, jos ei ole ketään kenen kanssa tehdä ja mennä. ☹️

Mulla tää kotonaolosta johtuva ahdistus aina helppttaa kesäisin, vaikka samalla surettaakin se yksinäisyys ja sisällön puute. Eikä sosiaalisten tilanteiden pelkoni helpota tilannetta millään tavalla... 😠

Pitäisi jostakin saada positiivisia kokemuksia - kaiken tämän päässäni vellovan negatiivisuuden tilalle. Yksinhän tämäkään ei onnistu. Siis itseluottamuksen vahvistaminen ja epävarmuuden karistaminen.

Omien mielenterveysongelmieni vuoksi, nousee mieleeni välillä karmaiseva ajatus.. että olenko koko elämäni näin yksin? 😯🗯️

Jospa terapiasta olisi minulle apua tämän kanssa? Sillä luulen, etten olisi yksinäinen, jos vain en pelkäisi ihmisiä ja heidän tarkoitusperiään niin paljon. 😟

Mutta, nyt halaukset kaikille yksinäisille ja morjens. 🌻🙂🌻

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 05.05.2016 klo 19:35

Hei kaikille!

Tämä tulee nyt myöhässä... Mutta kyllä haittasi ja paljon. Samaa tein minäkin katsoin ikkunasta ulos kuinka ihmiset nauroivat. Onhan se kiva että jollakin on hauskaa. Itsellä meinasi kyyneleet tulla silmiin kun yksinäisyydentunne vain lisääntyi. Sitten kun näkyi ihmisiä joilla oli ylioppilaslakit päässään tuli vielä huononmuudentunne lisäksi... I hate vappu!

Käyttäjä kardemumma kirjoittanut 05.05.2016 klo 22:27

Itse vihaan kaikkia juhlapyhiä, vaikka perheellinen olenkin. Lapsuudessani harvaa juhlaa vietettiin, ja liekö siitä inho jäänyt..Koen pakkopullaksi niiden järjestämisen, vaikka lapsen takia yritän/yritetään.

Kaikista juhlista tekemällä tehdään, ja annetaan mediassa, kuinka viettää mitä milloinkin-juhlaa oikealla tavalla.

Kannattaa alkaa tekemään omia perinteitä näihin päiviin..Leffoja, kirjoja, lukemista..Menee.jos kiinostaa yleisiin tapahtumiin. Jos rahaa, tekee vaikka pieniä reissuja jne🙂👍