Ehdottomasti vaivaa! 😭
Olen aina yksin, ainoa aikuinen perheessämme.
Nyt siihen on onneksi viimeinkin tullut (ainakin hetken) helpotusta, kun sain 2 perhetyöntekijää meille. -Voimme käydä ulkona & paikoissa, joissa ei yksin tule käytyä. Ja ennen kaikkkea, voin jutella! 🙂👍
Mutta kylläkesäkin tuntuu masentavalta, vaikka aurinko piristääkin, jos ei ole ketään kenen kanssa tehdä ja mennä. ☹️
Mulla tää kotonaolosta johtuva ahdistus aina helppttaa kesäisin, vaikka samalla surettaakin se yksinäisyys ja sisällön puute. Eikä sosiaalisten tilanteiden pelkoni helpota tilannetta millään tavalla... 😠
Pitäisi jostakin saada positiivisia kokemuksia - kaiken tämän päässäni vellovan negatiivisuuden tilalle. Yksinhän tämäkään ei onnistu. Siis itseluottamuksen vahvistaminen ja epävarmuuden karistaminen.
Omien mielenterveysongelmieni vuoksi, nousee mieleeni välillä karmaiseva ajatus.. että olenko koko elämäni näin yksin? 😯🗯️
Jospa terapiasta olisi minulle apua tämän kanssa? Sillä luulen, etten olisi yksinäinen, jos vain en pelkäisi ihmisiä ja heidän tarkoitusperiään niin paljon. 😟
Mutta, nyt halaukset kaikille yksinäisille ja morjens. 🌻🙂🌻