Tuntuu, että kuolen tähän suruun ja pettymykseen. En halua olla enää yksin. Tunteet on nyt hyvin pinnassa, öisin valvon ja pidättelen jatkuvasti itkua. Minut jätettiin viikonloppuna ja sydämeni on särkynyt, olen niin rikki. Tuntuu, etten kelpaa kenellekään.
Lopetin kolme vuotta sitten itse pitkän, melkein 10 vuotta kestäneen, parisuhteen, koska en ollut onnellinen, en voinut kuvitellakaan tekeväni hänen kanssaan lapsia ja yritettyäni useamman vuoden elää hänen kanssaan, en vain enää pystynyt rakastamaan. Mies oli hyvä, häntä en halua moittia, mutta elämämme eivät kohdanneet, suhteemme oli huono ja surullinen. Eroa en ole koskaan katunut, enkä kadu. Yksin on niin paljon parempi olla kuin huonossa parisuhteessa, sen olen eroni jälkeen oppinut ja siitä pidän kiinni.
Tämän jälkeen olen tavannut miehiä ja ne keneen ihastun ja ne keihin olen jopa rakastunut, hylkäävät minut lopulta.. niin kuin kävi nyt taas. Olen ihan tavallinen, nättikin, normaalipainoinen, mukava, hauska, ihan sopivasti fiksukin ja elämä kaikin puolin kunnossa. Ei näillä edes varmaan ole merkitystä, mutta haluan tämän kertoa tässä samalla. Haluan jotenkin todistella itselleni ja teillekin, että olen ihan hyvä ja rakastettava ☹️ En valitse renttuja, mutta ehkä minä tavallaan valitsen miehet sitten väärin valitsen miehiä, joilla on joku oma iso taakkansa kannettavanaan. Haluaisin vain rakastaa ja olla rakastettu.
Tämä edellinen suhde kesti 8kk, ei pitkään, mutta kuitenkin. Meillä oli mielestäni niin ihanaa yhdessä, ihanampaa kuin koskaan kenenkään kanssa, rakastuin ja haluan vain hänet lähelleni. Miehellä on omat ongelmansa, joita hän ei saa ratkottua yksin eikä suostu terapiaan, joten päädyimme eroon ja vielä niin rumasti, että sekin harmittaa. Yleensä tykkään, että erotkin hoidetaan nätisti, että molemmille jää toisesta hyvä mieli kaikesta huolimatta, mutta nyt kaikki meni aivan päinvastoin. Edellisenä iltana suukkoja ja hyvää mieltä, seuraavana päivänä itkua ja tieto siitä, ettemme enää koskaan näe toisiamme. Ovi vain painui kiinni. ☹️
Tämä tuntuu niin väärältä. Suren tätä suhdetta, mutta suren myös sitä, miksi minulle taas kävi näin. Olen jo siinä iässä, että lapsia pitäisi kohta yrittää tehdä ennen kuin on liian myöhäistä. En halua ketä tahansa miestä, en todellakaan, haluan lapsen sellaisen miehen kanssa, jota rakastan ja kenen kanssa on hyvä olla. Jäänkö lapsettomaksi, se pelottaa. Yksin olen osannut elää ja olla, se ei ole ollut minulle ikinä ennen vaikeaa, mutta tuo hiton biologinen kello ja pelko siitä, etten kelpaa kenellekään, saa minut niin surulliseksi. Nyt tuntuu siltä, etten halua enää olla yksin. Haluan jakaa tämän elämäni toisen kanssa ja olla sylissä. Miksei sitä suoda minulle.. En jaksa tehdä enää töitäkään ja työasiatkin stressaavat, mutta kotona yksin olo tuntuu vielä pahemmalta, hukun sinne omiin ajatuksiini.
En tiedä onko tämä oikea paikka kertoa tällaisesta tilanteesta. Onko muilla täällä suurempia ongelmia, on varmasti.. pahoittelen, jos tämä tuntuu pinnalliselta. Tuntuu vain siltä, etten pysy enää koossa, en pysty hengittämään tämän suruni kanssa. Aurinkoinen ilma ulkona tuntuu niin pahalta, en halua nauttia siitäkään yksin. Nukun kotona ollessani panacodien voimalla, onneksi ne kohta loppuvat, etten pilaa niillä terveyttäni. Haluaisin vain nukkua ja unohtaa kaiken pahan. Haluaisin vain, että joku sanoisi, että kaikki on vielä joku päivä hyvin, älä huoli.