Yritin lukea viestejä ja katsella voisinko liittyäjohonkin mun fiilisten kanssa mutta ei löytynyt…. Itse erosin todella huonosta suhteesta vajaa vuosi sitten.Olimme yhdessä pari vuotta ja lähes koko ajan yhdessä. Vajaa vuosi sitten ko.mies jätti minut. Ennen tätä hän oli pettänyt minua useasti,tiesin sen, mutten halunnut myöntää itselleni. Aina annoin anteeksi,jattelin että parempi niin kun olla yksin. Kun tapasimme olin erittäin ahdisitunut ja masentunut ja söin masennuslääkkeitä. Hän kärsi myös jonkinlaisesta panikkihäiriöstä. Seurustelu sai minut lopettamaan lääkityksen ja unohtamaan ajatukset psykoterapiasta, jota minulle oli ehdotettu. Tyhmää, ei ongelmat yhden ihmisen mukana katoa.
Suhteemme oli joka asiassa huono, ei luottamusta, mies sai älyttömiä raivokohtauksia ja haukkui minut aina niiden myötä pataluhaksi. Miehessä on selviä narsistisia piirteitä, ei empatiakykyä tai halua edes kuunnella jos on pahaolo jne. En luottanut häneen tippaakaan joten seksikään hänen kanssaan ei ikinä ollut täysin jännityksetöntä(vaikka olimme yhdessä niinkin pitkään). Hänestä tuli minulle läheinen ihminen vaikka mistään ei pahemmin juteltu ja sekikin sujui miten sujui.miten tämäkin on mahdollista?
Lopullisesti hän siis halusi erota viime joulun aikoina , jolloin satuin tulemaan myös raskaaksi häönelle.Tein abortin.Itkin yksin kotona kun hän tapaili jotain muuta, psyyke oli kovilla.
Pahin ongelma koko jutussa on se että pidämme vieläkin yhteyttä säännöllisesti ja ”suhde” on kuin ennekin (eli sellainen mistä en saa mitään,pidän vaan kysin hampain kiinni!!?), miehellä on tietenkin paaljon muita naisia.Hän valehtelee useimmiten ettei ole, kai vanhasta tottumuksesta.Aina kun olen itsekseni ja hän ei esim.illalla vastaa puhelimeen en osaa ajatella muuta kun että hän on jonkun muun kanssa ja hylkää minut lopullisesti. Parempi kai niin olisi niin pääsisin hänestä irti, mutta aina hän viim. vk.lopun jälkeen soittaa. Eron jälkeen samat vanhat ahdistukset ovat palanneet, varsinkin yksinollessa plus päälle pakonomaiset ajatukset miehestä muiden kanssa.Olen niin levoton kun en saa häntä kiinni että hypin seinille enkä pysty tekemään mitään tai keskittymään mihinkään.Poltan ketjussa ja tärisen.Tämä suhde on vienyt energiaa niin paljon, että hyvä kun jaksan keskittyä muuhun. Poiskaan en osaa lähteä,olla ihan yksin. Vaikka erottu on ja se olisi minulle parasta kun ei ikinä nähtäisi. En edes kehtaa ystävilleni kertoa että pideämme VIELÄKIN säännöllisesti yhteyttä.Hulluna pitävät. Ja mies on autuaan tietämätön ”pakkomielteestäni” suhteeseen.ei hänestä olisi keskutelijaksi saati kuuntelijaksi. Yksin ahdistun ja itken.Syömään en pysty, unohtelen asioita.Kuukauden sisällä hävittänyt jo vaikka mitä. Sairaanhoitajalle puhuin tänään ja aloin itkeä hulluna..varasivat ajan lääkäriin. Haluan eroon tästä hlöstä ja pakkomielteestä, mutta hän on niin taitava hyväksikäyttäjä ja minä heikossa tilassa.
Kirjoitin koska sanovat täällä että sillätavalla voi purkaa itseäeään.
Kiva jos joku jaksoi luke, ystävät eivät jaksa kuunnella enää( enkä ihmettele)😯🗯️