Voiko seksitön parisuhde kestää?
Suuntaan kysymykseni teille jotka elätte parisuhteessa ja olette eläneet jo pidempään. Onko teillä kokemusta siitä että suhteessa halut ja tarpeet eivät kohtaa? Onko teillä ollut kausivaihteluita miehen haluissa jopa niin että toisena aikana on kanssakäymistä useita kertoja viikossa ja sitten toisena kautena vain parin kuukauden välein? miten olette asian kanssa pärjänneet ja jaksaneet?
Itse olen kolmenkymmenen tienoilla oleva nainen, elänyt suhteessa viitisen vuotta. Yhdessä asuttu pari vuotta. Meillä tämä kausi vaihtelu on minulle ja miehelleni kamalaa. Minun itsetunnolleni suorastaa tappavaa.. koska kaiken pahan alku ja juuri olen minä. Minulla on n.30 kg ylipainoa ja ne kilot ovat sängyssämme liikaa. miehen ei tee mieli. olen yrittänyt elämäntapamuutosta osittain siinä onnistuen mutta sitten tulee sellainen viikko kuin tämä, ahdistaa, masentaa en osaa hallita syömistäni, lohtuni on suklaassa. En osaa puhua asiasta kenellekkään ulkopuoliselle koska asia on niin kipeä. Muuten yhteiselomme sujuu mukavasti huumori pelaa ja arki sujuu, hellyyttäkin riittää mutta ei seksuaaliselle tasolle saakka. Tätä kuivaa kautta on kestänyt nyt pian puoli vuotta, aloitteita olen sinä aikana tehnyt liikaakin. En enää uskalla pyytääkkään kun itsellläkään ei tee enää mieli koska ajatus siitä että kumppani pitää minua vastenmielisenä on kertakaikkisesti niin kamala että…
Tämä on noidankehä, etsin ulos pääsyä. Jos asiat ratkeavat laihduttamalla niin hyvä, mutta tulosten aikaansaaminen vaatii itsensä niskasta kiinnisaamista ja tsemppausta. Kuinka siihen taas kykenen. Olen väsyttänyt itseni talven aikana niin töiden ja kotiasioiden kanssa jo väillä siihen pisteeseen että en jaksanut viikonloppuna melkein kuin vain itkeä. Nyt menään kesää kohti, mieli on jo vähän virkeämpi mutta edelleen tämä arka asia painaa mieltäni aivan liikaa. Osaisitteko joku minua rohkaista miten selviä tästä tilanteesta ja hetkestä… Auttakaa minua!😯🗯️