voiko luottaa psyksairaalan henkilökuntaan?

voiko luottaa psyksairaalan henkilökuntaan?

Käyttäjä merjulinen aloittanut aikaan 31.05.2008 klo 16:50 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä merjulinen kirjoittanut 31.05.2008 klo 16:50

hei!mieheni yritti itsemurhaa toissapäivänä.joutui ambulanssilla sairaalaan,karkasi sieltä jo 5 tunnin kuluttua.tuli kotii.,meni nukkumaan,heräsi ja ensimmäisenä sanoi että pettyi kun ei onnistunut….sain sitten toimitettua hänet terveyskeskuksen päivystykseen jota kautta m1-tarkkailulähetteellä ns,b-sairaalaan.olen käynyt katsomassa.mennyt ihan ok.tänään soitin ja kysyin kuulumisia,niin vastaan tuli yhtäkkiä että haluan hänen olevan siellä,että pääsen toisten miesten luokse ja unohtakaa hänet ym.ilmoitin asiasta hoitohenkilökunalle,että vielä suunnittelee jotain.hoitaja sanoi että ei voi kirjata keskustelua koska olen ulkopuolinen….nyt huoli on kova,että kotiututetaanko hänet maanantaina..onko vaimolla mitään sanomista asiaan?tunnen hänet kuitenkin parhaimmin.ja ottavatko henkilökunta esim.minun sanomiseni tosissaa.?hänelle on diagnosoitu vaikea masennus ilman psykoottisiaoireita muutama kuukausi sitten,mutta mun mielestä hän on erittäin harhainen asioista.huomaako henkilökunta?yksi hoitaja sanoi että saattaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö,jota olen itsekkin miettinyt.itse olen kouluttauunut mielenterveysasioihin,mutta suutarin lapsillakaan ei ole kenkiä..