Vippikierre!

Vippikierre!

Käyttäjä Edams aloittanut aikaan 14.07.2011 klo 06:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Edams kirjoittanut 14.07.2011 klo 06:52

En tiedä mihin osioon tämä kuuluu, mutta esittelyni on: Olen siis 21-vuotias nuori nainen työssä käyvä ja parisuhteessa. Mutta ainoa ongelma tässä elämässäni on se, että olen vippikierteessä ollut jo vuoden mittaisen ajan. Olen yrittänyt miettiä, että miten voisin päästä eroon siitä mutta en tiedä. Laskujakin on maksamatta vissiin reilu 1600e, ja vuoraan menee joka kk 753e, joten käteen mulle jää vain 500e/kk.

Tarvitsisin apua ja neuvoja, että miten voisi päästä siitä eroon ja pois kokonaan, että en menettäisi miestäni näiden takia. Olen P…A, koska olen nii pahasti pulassa…

Käyttäjä Mepa kirjoittanut 14.07.2011 klo 15:43

Hei,

Täällä Helsingissä on mahdollisuus hakea sosiaalista luottoa velkajärjestelystä. Kannattaa ottaa selvää voitko hakea! Siinä on alhainen korko ja maksuerät ovat todella pieniä. Sillä pääsee ainakin eroon luottokorttihelvetistä.

Käyttäjä Dnana kirjoittanut 14.07.2011 klo 21:24

Hei!

Tein juuri opinnäytetyöni yksityishenkilön velkasaneerauksesta joka tarkoittaa juuri että ihmisellä on velkaa niin paljon joistain syistä ettei pysty niitä maksamaan.

http://yrittajantukiverkko.fi/tietopankki/yksityishenkilon-velkasaneeraus/

Jokaisella kunnalla on oma pisteensä jossa neuvotaan ja avustetaan eteenpäin. Mahdollisuus on saada maksusitoomus, mutta sinua ei siihen haeta vaan kaikki pitää lähteä sinusta itsestäsi.

Voimia.