Moi!
Aivan kuin minun elämässäni. Kerroit että olet viillellyt isteäsi, mutta et näkyvästi aivan kuin minä. tässä kuukausi taakse päin. Jouduin heti sairaalaan ja terapia jäi tauolle. Mutta en tiedä miten voisin auttaa, muuta kuin kertomalla että et ole asian kanssa yksin. Ja mäkin tiedän että ei ole normaalia viillellä itseä, mutta sitä pahan olon määrää mikä mut valtaa kun viillän itseä ei sanoin voi kuvailla.
Ja tänään terapiassa käsiteltiin juuri sitä miksi en saa kaikkea sanoiksi puheessä, kun olen hyvä kirjoittamaan miltä tuntuu. Pitäisi varmaan pitkästä aikaa kirjoittaa terapiaan, se on puuten tosi hvä keino purkaa pahaa oloa, kirjoittaminen nimittäin.
Mutta nyt olen sairaalasta koti lomalla ja se loma päättyy ens viikon keskiviikkona, mutta jos kaikki menee hyvin niin pääsen ehkä kotiin. Mutta tietenkin kaiken pitäisi olla silloin hyvin. Nyt olen joutunut ottamaan rauhoittavaa, että pysyisin kasassa, kun on niin levoton ja ahdistunut olo.😞😭 En koskaa haluaisi ottaa rauhoittavaa, mutta nyt oli pakko. Mutta toivottavasti terapia ja mahdollinen sairaala hoito auttaisi.
Mun pitäisi taas rohkaistua puhumaan avoimesti miltä tuntuu ei sulkeutua sisään päin, niin kuin olen tehnyt koko kevään ja voinut tosi huonosti. Olen näytellyt iloista ja pirteää koko ajan vaikka sisällä kalvaa synkkyys ja paha olo. Aina kun saan puhuttua avoimesti se helpottaa, samoin kuin itkeminen Mutta nyt en kirjoita enenpää. Näin jaoin vähän omaa eläämääni. 'oli vain pakko vastata, kun oli kuin omasta elämästä. Yks asia vielä. Mä menetin suhteeni äitiin, kun kerroin sille syyn miks olen sairaalassa. ei ole ollut yhteydessä, muhun sen jälkeen ja ennen oltiin viikottain ainakin tekemissä..😭