Vihaan itseäni, vihaan elämääni - VIHAAAAAAAAAAAAN!!!!
Vihaan niin paljon elämääni – minkä takia joudun kärsimään niin paljon tällaista p**kaa?!
Vihaan sitä, että kroppani on tällainen – olisin muuten oikeasti ihan vetävännäköinen mimmi, ellei minulla olisi tätä v***n aknea, jota ei saa kuriin sitten millään. Kaikki keinot alkaa olla käytetty, eikä mikään tehoa 😭! Olen 26-vuotias ja olen KÄRSINYT 14 vuotta finninaamasta, johon ei mitkään lääkkeet, kuurit, mömmöt eikä mitkään tehoa. Inhoan ihoani! Teininä se vielä meni, mutta tarviiko minun oikeasti kärsiä vieläkin tästä vaikka olen kohta jo 30?? Eikö se IKINÄ mene pois?!!
Vihaan sitä, että hikoilen niin helposti. Kainalot nyt vielä saa jotenkin kuriin, mutta entä kämmenet, jalat ja selkä? Yritä siinä olla sitten itsevarma ja tyytyväinen itseesi kun hikoilee ihan lähes mistä vaan niin että paita kastuu… Ja TAAS fyysinen ongelma, johon ei oikeastaan ole ratkaisua… Mulla vaan on niin saakutin vammainen aineenvaihdunta ja kropan toiminta. Yliaktiivinen sympaattinen hermosto, juhuu! 😭
Vihaan sitä, etten löydä itselleni:
A) kumppania (tai edes seurustelusuhdetta) – kaikki yritykset ja ”lupaavat” alut menevät mönkään ennen kuin ehdin sanoa ”katos, joskus näinkin!”.. Miehet kohtelevat mua niin huonosti! Usein HE ovat aloitteen tekijöitä ja antavat ymmärtää, että ovat kiinnostuneita ja sitten yhtäkkiä ovatkin päinvastaista mieltä, tekevät ohareita jne. Mitä hel****iä!? Miksi elämääni osuu aina ne kaikki idiooteimmat miehet, jotka käyttäytyvät niin älyttömän ristiriitaisesti? Mitä siitäkin sitten pitäisi ajatella?! En jaksa olla yksin koko elämääni (tämä on ihan liian rankkaa), mutta alan olemaan niin kyllästynyt miehiin ja niiden ristiriitaiseen käytökseen – en tiedä kestänkö enää yhtään kertaa sitä, että minua kohdellaan miten sattuu. En ole tarpeeksi vahva siihen enää. Hajoan!
B) mielekästä tekemistä (työtä, opiskelualaa jne.) – tai siis käynhän koko ajan töissä ja opiskelen, mutta koko elämäni on ollut ”hakuammuntaa”; olen mennyt mihin sattuu, poukkoillut sinne tänne vailla päämäärää, jättänyt asiota kesken ja ja ja…. Siksi, etten ole tiennyt, enkä vieläkään tiedä, mitä haluan tehdä. Miten vaikeeta se voi olla?! Kaivaa itsestään sellainen tieto ulos? Mitä jos en pohjimmiltaankaan sisimässäni HALUA MITÄÄN? Mitä sitten? Siltä alkaa vaikuttamaan, kun on kerta niin vaikea päästä kosketuksiin omiin haluihinsa… 😠
C) aikaa viedä pikkuveljeäni elokuviin. Etten löydä itsestäni kärsivällisyyttä kuunnella, kun hän kertoo innostuneesti jostain uudesta kännykkäpelistä (joka ei voisi vähempää kiinnostaa minua). jne.
D) listaa voisi jatkaa loputtomiin.. 🤔
En jaksa elää tässä kropassa. En jaksa elää näiden tunteiden kanssa. En jaksa elämääni. En jaksa sitä, etten JAKSA!