Einsame
Minusta sähköpostiin ja kirjeeseen vastaamattomuus on rumaa ja se osoittaa jonkin sortin halveksuntaa vastakkaiselta osapuolelta.
Blohy
Se, että saa sen vastauksen viiveellä EI tarkoita, vastaamattomuutta
maanvaiva
Ei pidä sanoa, että luin viestisi. Jos, varsinaista vastausta ei ole - älä jatka turhaa sähköpostailua. Jos, joku kysyy sinulta jotain, vastaa. Ihmiset saavat nykyisin, niiiiin paljon sähköpostia, että vähempi on parempi. Eli kun pitäydytään nopeassa ja asiallisessa viestinnässä, kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Näin luulisin.
Einsame
Tosi huonoja kokemuksia sinulla. Omat kokemukseni ovat, että sukulainen ei vastannut kahteen lähettämääni kirjeeseen mitenkään. Ei millään tavoin. -> selkärangaton olio.
Toinen kokemukseni on, että toinen sukulaiseni ei vastannut soittoihin ja tekstareihin, olisinko laittanut vielä kirjeen, en muista, mitenkään -> toinen selkärangaton olio.
Näiden edellä mainittujen johdosta olen tullut siihen tulokseen, että ei maksa vaivaa. Eli jos minä olen ilmaa, niin ovat hekin. Turhaa ottaa enää minuun päin yhteyttä. Nämä yritykset riitti! Viesti meni perille!
On se kummallista, että ihmiset (läheiset) eivät osaa enää nykypäivänä kommunikoida. Jos, on vaikea vastata viestiin / puheluun / kirjeeseen, niin aina löytyy toinen vaihtoehto, aivan varmasti! Valitettavasti nämä minun kohdallani ovat olleet sieltä selkärangattomasta päästä. Näin sitä selviää kuka oikeasti sinusta välittää 🙂