Vahva humalatila ja seksuaalinen kanssakäyminen?

Vahva humalatila ja seksuaalinen kanssakäyminen?

Käyttäjä Peanut2 aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 12:21 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Peanut2 kirjoittanut 17.11.2013 klo 12:21

Hei! Tässä ihan hetki sitten tapahtui niin, että olin juhlissa, joissa tuli otettua alkoholia todella paljon. Olin jo puolivälissä iltaa todella kovassa humalassa ja muistikuvat ovat todella heikot. Poistuin vessaan oksentamaan ja en tiedä olenko jälkikäteen avannut vessan oven eräälle etäisesti tutulle miespuoliselle henkilölle vaiko sitten mennyt sinne hänen kanssaan samaan aikaan. En edes aamulla ollut varma, että oliko kyseinen henkilö se, jonka oletin olevan. Joka tapauksessa muistikuvat vessasta ovat seuraavat: oksennan, törmäilen johonkin jonka seurauksena mulla on nyt mustelmia ja sitten tämä miespuolinen henkilö koskettelee alapäätäni.

Seuraavana aamuna kysyin tältä henkilöltä, jonka epäilin olevan kyseessä, että oliko hän se: myönsi olleensa, pahoitteli kovasti tapahtunutta ja pyysi anteeksi, mutta sanoi että olen tehnyt itse vahvan aloitteen ja ei ole alkuun huomannut minun olleen niin pahassa kunnossa. Kahta jälkimmäistä on todella vaikea on todella vaikeaa uskoa, koska mulla on erittäin hyvät syyt ollut olla tekemättä seksuaalisia aloitteita, mikä vielä lisää tämän tapahtuneen aiheuttamaa häpeää ja ahdistusta, ja toisekseen olen alunperinkin mennyt vessaan nimenomaan oksentamaan, koska olen ollut niin humalassa. En edes varmaksi tiedä, mitä kaikkea tuolla vessassa on tapahtunut…

En oikein tiedä, mitä tekisin. Ahdistaa ja hävettää aivan valtavasti, niin, etten saa mielenrauhaa. Pahinta on, että olen hiljattain muuttanut toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, eikä kukaan läheinen ole täällä, enkä muutenkaan tiedä, kenelle voisin asiasta sanoa. Jos täällä sattuisi olemaan joku, joka on kokenut vastaavaa, arvostaisin kovasti, että kertoisit, miten tilanteesta pääsee yli ja saan mielenrauhani takaisin.

Käyttäjä kroonikko kirjoittanut 18.11.2013 klo 11:41

SULLA EI OLE MITÄÄN SYYTÄ HÄVETÄ! Miehen käytös on ollut oksettavaa ja hyvin, hyvin tuomittavaa. Tosi hienoa että uskalsit ottaa asian puheeksi hänen kanssaan, moni ei sitä olisi uskaltanut tehdä. Se on naisille tyypillinen reaktio, että häpeää ja ahdistaa sellainen seksuaalinen teko johon ei edes itse ole syyllistynyt, vaan mies. Itsekin otan alkoholia, joskus niinkin paljon ettei kunnolla muista, MUTTA SE EI OIKEUTA MIEHIÄ LÄÄPPIMÄÄN MINUA. Olen itsekin joutunut häirinnän ja hyväksikäytön vuoksi varsinkin teini-iässä ja pitkään syytin siitä itseäni, mutten enää, koska olen tajunnut että ei ole minun vikani jos joku on niin käsittämättömän säälittävä ja oksettava, että käyttää hyväkseen toisen humalatilaa(olen myös aika pienikokoinen, joten selvinkin päin puolustautuminen on haastavaa). Jotkut miehet valitettavasti kokevat oikeudekseen tehdä naiselle ihan mitä haluavat kun hän ei kykene edes puolustautumaan. Tässäkin tapauksessa, niin kuin minullekin on käynyt, niin mies vielä onnistuu syyttämään naista teostaan(en TODELLAKAAN usko miehen versiota, ainahan ne väittävät että nainen teki aloitteen, vaikka sillä olisi pää vessanpöntössä), mikä on aivan USKOMATONTA. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua ja toivon sinulle voimia, häpeän tunne menee kyllä varmasti ohi ja suosittelen, lähes vaadin että puhuisit asiasta jollekin läheisellesi 🙂

Käyttäjä kroonikko kirjoittanut 21.11.2013 klo 19:10

Miten jakselet? 🙂