Vahva humalatila ja seksuaalinen kanssakäyminen?
Hei! Tässä ihan hetki sitten tapahtui niin, että olin juhlissa, joissa tuli otettua alkoholia todella paljon. Olin jo puolivälissä iltaa todella kovassa humalassa ja muistikuvat ovat todella heikot. Poistuin vessaan oksentamaan ja en tiedä olenko jälkikäteen avannut vessan oven eräälle etäisesti tutulle miespuoliselle henkilölle vaiko sitten mennyt sinne hänen kanssaan samaan aikaan. En edes aamulla ollut varma, että oliko kyseinen henkilö se, jonka oletin olevan. Joka tapauksessa muistikuvat vessasta ovat seuraavat: oksennan, törmäilen johonkin jonka seurauksena mulla on nyt mustelmia ja sitten tämä miespuolinen henkilö koskettelee alapäätäni.
Seuraavana aamuna kysyin tältä henkilöltä, jonka epäilin olevan kyseessä, että oliko hän se: myönsi olleensa, pahoitteli kovasti tapahtunutta ja pyysi anteeksi, mutta sanoi että olen tehnyt itse vahvan aloitteen ja ei ole alkuun huomannut minun olleen niin pahassa kunnossa. Kahta jälkimmäistä on todella vaikea on todella vaikeaa uskoa, koska mulla on erittäin hyvät syyt ollut olla tekemättä seksuaalisia aloitteita, mikä vielä lisää tämän tapahtuneen aiheuttamaa häpeää ja ahdistusta, ja toisekseen olen alunperinkin mennyt vessaan nimenomaan oksentamaan, koska olen ollut niin humalassa. En edes varmaksi tiedä, mitä kaikkea tuolla vessassa on tapahtunut…
En oikein tiedä, mitä tekisin. Ahdistaa ja hävettää aivan valtavasti, niin, etten saa mielenrauhaa. Pahinta on, että olen hiljattain muuttanut toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, eikä kukaan läheinen ole täällä, enkä muutenkaan tiedä, kenelle voisin asiasta sanoa. Jos täällä sattuisi olemaan joku, joka on kokenut vastaavaa, arvostaisin kovasti, että kertoisit, miten tilanteesta pääsee yli ja saan mielenrauhani takaisin.