Vääränlainen ihminen
Moi,
olen nuori miehen alku (jos sillä nyt jotain merkitystä on). Loin tämän ketjun itseäni ja kaikkia niitä varten, joilla mieli toimii jotenkin hyvin piikittelevästi, ja niille jotka tuntevat itsensä ulkopuoliseksi eivätkä tahdo löytää itselleen sopivaa paikkaa tässä maailmassa. Tässä ketjussa saa vuodattaa turhautumisensa vapaasti (toki sääntöjen puitteissa). Halusin luoda ketjun, jossa voi sukeltaa suoraan syvään päätyyn, omaan negatiiviseen mieleensä. Ehkä sitä kautta voi lopulta löytää mielenrauhan ja iloisemman elämän. Kysymykset, tsemppaaminen ja omien kokemusten jakamiset ovat tervetulleita, mutta en itse välttämättä käy täällä kovin usein. No niin, sukellan ajatuksiini.
Minusta tuntuu kuin olisin vääränlainen ihminen. Mieleni ja ajatukseni tuntuvat toimivan hyvin kaksijakoisesti ja ristiriitaisesti keskenään, mikä johtaa siihen että en lopulta tiedä mikä on hyväksi minulle ja mikä on sopiva paikka minulle tässä maailmassa. Aivan kaikki tuntuu olevan ristiriidassa keskenään. Olen tutkiva tyyppi, mutta en pääse yliopistoon. Tai voisin ehkä päästä, mutta en tunne enää intoa opiskella. Olen syvällinen ja harkitseva tyyppi, mutta sellaisia ei muualla tarvita.
Sitten kun tullaan vielä piikittelevään mieleen ja mielenterveysongelmiin, niin kyllä elämä on hankalaa. Mulla on diagnosoitu ajatuspohjainen OCD. En kyllä oo varma onko mulla sitä, mutta jotain häikkää kuitenkin. Sos. tilanteiden pelko nyt esiintymisten osalta ainakin. Opiskelen tällä hetkellä, mutta siihen liittyy lähinnä pelkoa, miten pärjään alalla. Työkokemusta kun ei ole ja omat voimavarat ja vahvuudet olis hyvä tietää.
Lopuksi kaksijakoisia tai negatiivisia ajatuksiani:
Olen hyvä kirjoittamaan, mutta tekstin syntymisessä kestää aivan liian kauan.
Kaipaan seuraa, mutta kuunteleminen ja puheen muodostus tuottaa minulle usein vaikeuksia.
Usein kysytään, että mikä on pahin mahdollinen mitä voi tapahtua ja mitä sä siinä pelkäät, mutta eikö pelkoa pidä kunnioittaa. Ei elämää kannata elää puuta päin menemällä.
Tässä nyt jotain ainakin. Piikittelevään mieleen mä en päässyt nyt käsiksi, mut sellanen elää myös vahvasti mussa ja rajoittaa elämääni. Lisäksi ajatus siitä, että mä en kuulu tänne. Mä olisin parempi ihan toisenlaisessa maailmassa. Esim. vanhassa kunnon maatalouselämässä