Huomasin vasta nyt täällä tämän.
Tässä ollut kaikenlaista, en ole ehtinyt paneutumaan kun sieltä teiltä joku vastasi johonkin aiempaan kysymykseen tähän liittyen. Kunhan kokeilen sitä ohjetta, joka siinä oli, ehkei tarvi tänne vastata? - Tuo pulma liittyi siihen, kun olin aiemmin koettanut täällä olla ja siihen oli yhdistetty s-p. Siitä sen evrran aikaa että olin unohtanut. Siinä oli s-p, jota tarjosin tähän. Ei hyväksynyt, laitoin toisen(tein uuden osoitteen sitä varten). Tätä käyttäessä (alkaessa käyttää) siis osoite x. Mutta tuona pvänä herjas, oli valinnut sen keksityn(siis muuten toimivan) s-pn eli se oli (valinnan vuoksi) eri värinen - ja epähuomiossa luulin että se ei hyväksynyt sitä(x).[Miksi se näkyi jotenkin epänormaalisti?] Aloin muuttaa sen siihen aiemmin käytössäolleeseen, mikä ei onnistunut kun en ollut poistanut sitä aiempaa yritystä kirjoitella tänne eri nimimerkillä, sitä (kun oli unohtunut)(en muistanut sen olleen siinä). Yritin siis vaihtaa nyt tilalle sen, jota yleensä käytän, eli s-p oso y. Mutta siis kone ei hyväksynyt kun se oli koneen mukaan käytössä sillä nimimerkillä jota ei enää ollut. Eli olin tässä jollain aikavälillä ehtinyt poistaa koko sen uuden osoitteen.🙃 Koska näiden osoitteiden ja salasanojen kanssa on tällasta säätämistä, pyrin vaan käyttämään yhtä.
Ja teillähän on sääntö, ettei voi kai ollakaan useammalla nimimerkillä. Ongelma tuli siitä, etten ollut muistanut/tiennyt että pitää poistaa täältä jos ei enää käy. Eli nyt en pääse poistamaan kun siihen oli yhdistetty osoite johon en voi lähettää viestiä "oletko unohtanut..."