unohdettu

unohdettu

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 06.09.2011 klo 12:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä tyttökuun sillalta kirjoittanut 06.09.2011 klo 12:01

työkkäri hylkäsi työttömyys rahan kun sanoudun irti puhelin myynti työstä v 2009.perutelut sairauuteen josta lääkärin todistus.nyt en saa mistään tuloja .eläke hakemukset hylätty.sairastan diapeettestä ja vernpaine tautia. johon on lääkitys myös masennukseen on lääkkeet.intervalli hoito jaksoja en ol saannut 5 vuoteen ollenkaan jossa katsottaisi lääkitystä.hoidan itse itseä jos yritän puhua että hoito jaksosta nauretaan sille eikä oteta todesi.😞😯🗯️☹️

Käyttäjä Lempeät tuulet kirjoittanut 07.09.2011 klo 20:50

tyttökuun sillalta kirjoitti 6.9.2011 12:1

työkkäri hylkäsi työttömyys rahan kun sanoudun irti puhelin myynti työstä v 2009.perutelut sairauuteen josta lääkärin todistus.nyt en saa mistään tuloja .eläke hakemukset hylätty.sairastan diapeettestä ja vernpaine tautia. johon on lääkitys myös masennukseen on lääkkeet.intervalli hoito jaksoja en ol saannut 5 vuoteen ollenkaan jossa katsottaisi lääkitystä.hoidan itse itseä jos yritän puhua että hoito jaksosta nauretaan sille eikä oteta todesi.😞😯🗯️☹️

Hei tyttö kuunsillalta,

Sinun olisi hyvä käydä vaikka terveyskeskuksen sosiaaliasiamiehen puheilla uudelleen ja hänen kanssaan miettiä, mikä sinun toimeentulon ja terveydenhoidon tilanne on. Hän on siellä töissä ihan sitä varten, että kun sairauksia on tarpeeksi ja tarvitset tukea, hän miettii jos et itse jaksa.

Voimia sinulle 🌻🙂🌻

Lempeät Tuulet

Käyttäjä repukka kirjoittanut 09.09.2011 klo 09:32

Minustakin jokainen ihminen on hoidon ja avun arvoinen (paitsi minä tietenkään en) ja kyllä nyt jostain luulisi löytyvän joku lääkäri, th, sh, sos.tt tai joku, joka kuuntelisin sinua ja auttaisi sinut elämässä eteenpäin. Yritä käyttää kaikki mahdolliset kanavat. Tietenkään se ei ole helppoa ja varsinkin silloin, kun on masentunut, ei jaksa. Mutta jos edes yhden auttavan tahon löytää ja ns. saa jalkansa oven väliin, niin ei ole enää yksin rämpimässä ja se on jo paljon.