Olen parikymppinen nainen. Olen täysin umpikujassa, olen vasta hetki sitten tajunnut, että taidan oll syvästi masentunut.
Ruoka ei maistu, en pysty nukkumaan, en ole iloinen, en jaksa soitella ystävilleni, mielessä on jopa käynyt itsetuhoiset ajatukset.
Olen aina ollut koulukiusattu, ehkä ongelmani alkoivat jo silloin.
Mielestäni kuitenkin 4 vuotta sitten tapaamani miehen käytös ja kohtelu sai minut masentumaan. Hän valehteli minulle kaiken itsestään, ja kun totuus selvisi, annoin kaiken anteeksi, tyhmä kun olin. Luulin, että en voi saada parempaa.
Tänä päivänkin mietin lähestulkoon koko ajan, mitä hän minulle teki ja MIKSI.
Nyt yritän koota asioita mielessäni ja saada jonkinlaista palapelia aikaiseksi.
Olen väsynyt miettimään näitä asioita mutta en voi jatkaa eteenpäin ennen kuin kaikki on selvää.
Toinen asia, mikä minua masentaa, on liikenneonnettomuus jossa olin pari vuotta sitten. Vammauduin pysyvästi, ja nyt sitten olen tapellut jo kohta kolme vuotta vakuutusyhtiön kanssa minulle kuuluvista rahoista.
Sitten on tämä taloudellinen tilanne..
Olen työssäkäyvä, mutta pienituloinen, ja jostain syystä en ole aina ajatellut rahankäyttöäni järkevästi ja nyt olen sitten ns. pulassa raha-asioideni kanssa, nekin valvottavat minua öisin.
en uskalla näistä asioista kenellekään puhua, pelkään tuomituksi tulemista ja että minua ei hyväksytä.
Kaikki tekevät virheitä ja niistähän oppii, mutta olen nyt niin syvällä tässä epätoivossa, onnettomuudessa, yksinäisyydessä, että en osaa elää. en osaa iloita elämän antamista pienistä iloista, jokainen päivä on minulle haaste. Iltaisin itken ja odotan kauhulla seuraavaa päivää.
Eihän tämä näin voi mennä!
En ole päässyt puhumaan ammattiauttajalle,kukaan ei ota minua tosissaan. Olen täysin umpikujassa tilanteeni kanssa, en näe mitään keinoa selvitä tästä.