Eilen mulle tehtiin vatsaan ultraäänitutkimus. Mulla on mm. maksa-arvot korkeat. Oli epäilys, että maksassa on vikaa. Hoitaja oli kutsunut mut tutkimushuoneeseen. Heitin vähän vitsillä siihen, että nyt ei löydy vauvaa vatsasta. En ollut kauhean kaukana siitä, mistä löytyi vikaa. Lähetteen tutkimukseen teki sisätautilääkäri. Olin eilen myös labrassa.
Lääkäri tutki mun vatsan ultraäänellä. Myönteistä oli, ettei maksassa ole vikaa. Olin asennoitunut, että siinä on ainakin rasvamaksa. Oli yllättävää, että vikaa onkin kohdussa. En ole kymmeneen vuoteen käynyt gynellä. En vaan pysty. Se on alue, mihin olen kokenut väkivaltaa ja nyt sillä alueella on vikaa. Mun kohtu on iso ja siinä on myomeja eli hyvänlaatuisia kasvaimia. Nyt joudun odottamaan 3 viikkoa, että lääkäri soittaa tuloksista. Eilinen lääkäri sanoi, että tämä kuuluu gynelle. Saan sinne ehkä lähetteen. Olen lähinnä huolissani siitä, jos mun kohtu poistetaan. Meneekö siinä samalla naiseus. No kohtua en enää tarvitse, koska lapsia mulla on 4. En tee enää lapsia. Olen jo niin vanha. Eikä mulla enää ole miestäkään. Eikä se varmaan ihan pikkujuttu ole kohdunpoisto. Mulla ei ole ketään kenen kanssa tästä puhuisin. Täytyy odotella rauhassa, että lääkäri soittaa ja mitä jatkossa seuraa.