Työttömyys stressaa ja masentaa

Työttömyys stressaa ja masentaa

Käyttäjä Suopert aloittanut aikaan 23.09.2024 klo 20:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Suopert kirjoittanut 23.09.2024 klo 20:57

Hei! Olen Eero, 33 vuotias mies.

Kuten otsikosta voi päätellä, olen työtön, työttömänä jo pitkään. Vaikka olen kyllä työkokeilussa Tokkmanin hyllyttäjänä, vakituista paikkaa tuskin tulee. Tässä sitä mietin kovasti mitä tehdä kun työkokeilu päättyy? Vakituista työtä on jostain syystä TODELLA vaikeaa saada… Ja tiedän, usealle se on helppoa saada töitä, mutta koska olen tyhmä ja ruma ja huono, en ihmettele miksi minua ei huolita mihinkään. (Tuntuu siis tältä)

Lisäksi stressaa etten ole saannut piirettyä nyt kahteen viikkoon mitään… Ja piirustus on minun ihanne harrastus josta aion kyllä tehdä ammatti työtä. Ongelmana ei ainoastaan ole se etten ole saannut mitään aikaiseksi, vaan myös se että olen surkea piirtäjä eikä kustantajat siksi huoli töitäni. Ja ennen kuin joku sanoo, piirustus vaatii vuosia että kehittyy, olen piirtänyt yli 20 vuotta enkä tunne kehittyväni yhtään! Olen edelleen surkea piirtäjä…

Lisäksi stressaa nämä sodat ja muut hädät ympäri maailmaa… stressiä ja masennusta on siis paljon niskassa… Enkä tiedä miten toimia noitten kaikkien korjaamiseksi.

Kiitos jos luitte kokonaan ja anteeksi että haaskasin aikaanne.