Työpaikkakiusatut, onko täällä muita paikalla? Onko onnellisia loppuja kertoa?

Työpaikkakiusatut, onko täällä muita paikalla? Onko onnellisia loppuja kertoa?

Käyttäjä Savanna5 aloittanut aikaan 23.11.2019 klo 20:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Savanna5 kirjoittanut 23.11.2019 klo 20:01

Kaipaisin vertaistukea toisilta työpaikkakiusatuilta. Itse käyn parhaillaan sellaista helvettiä läpi. Olen kyllä jaksanut nyt lähteä hakemaan oikeuksiani. Olen puhunut esimiehelleni, puhunut psykologille, joka määrättiin työterveyshuollon kautta, jossa niinikään olen puhunut asiasta. Jouduin olemaan sairauslomalla yhteensä 4 viikkoa kun oli niin kauhea stressi päällä, että oli pakko ottaa aikalisä. Olin aikeissa irtisanoa itseni vakituisesta työstä 7 kk:n työuran päätteeksi viimeisenä työpäivänä ennen sairauslomaa. Silloin oli pakko tehdä jotain!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 12.12.2019 klo 08:56

Hei,

Oletkohan huomannut, että Tukinetissä on Kiusatut ryhmächattejä? Chatteihin voi osallistua anonyymisti ja riippumatta siitä minkälaista kiusaamista on kokenut.

Seuraava Kiusatut ryhmächat on Tukinetissä jo tänään 12.12. klo 17-18.30. Näissä chateissä voi kohdata vertaisia ja toivottavasti työpaikkakiusaamisesta syntyy keskustelua myös tässä ketjussa.

Chat löytyy täältä:

https://tukinet.net/teemat/kiusatut-ryhmachat/live-discussions/

Käyttäjä Eppu033 kirjoittanut 12.12.2019 klo 09:57

Hei, irtisanoutuminen ei kannata ainakaan taloudellisesti. Ellei oo jo uutta paikkaa valmiina. Mut saikkua saa ja kannattaa hakea reilusti ja just toi psykan kanssa puhuminen kannattaa. Ite kävin kelan tukeman kaksivuotisen terapian työpaikkakiusaamisen tiimoilta ja se oli avartava kokemus. Vieläkään en oo kuivilla, mutta parempaan päin menossa.