Työelämä ehkä lopussa?
Hei kaikki! Aloitan ihan sillä, että pelkään, että mun työurani on lopussa. Nimittäin tulin kertoneeksi, että olen eronnut. Siihen sitten heti joku tokaisi, että varmaan oot pettänyt. Kerroin tosin sen kaikille, sen että olen eronnut. Luulen, ettei sitä ois saanut kertoa työpaikalla ☹️ parin päivän päästä oli työpaikan pippalot ja siellä sitten pari ihmistä käyttäytyi vähän huonosti. Annoin olla. Tuntui, että olin myös tarkkailun alla. Mulla oli niin sellainen tunne. Sitten päivän päästä eräs ihminen sanoi, että kohta on potkupäivä, koska minä ja eräs toinen haki samaa työpaikkaa, niin hän viittasi siihen, että päätökset tulee kohta, mutta hän antoi olettaa, että potkut tulee – jommalle kummalle. Vatsani meni niin sekaisin ja itsetunto laski. Hain sairaslomaa seuraavaksi päiväksi. Sitten tulin uudestaan työhön ja kuulin, kun eräs sanoi ”mitäs tuo kehtaa tulla nyt töihin ja ei tule saamaan enää täältä työpaikkaa”. Yleensä sanon takaisin, että puhutaanko musta, mutta nyt en uskaltanut sanoa mitään. Luulen, että se johtuu musta ja saan potkut, että menin kertomaan henkilökohtaisista asioista kaikille ☹️ Kysyin esimieheltä, että onko mussa jotain vikaa että halutaanko mut pois täältä. Esimies kielsi sen, mutta kielsi sen, ettei työhön liittyvä vikaa ole. Joten… Mä olen niin kuollut ☹️ Ero ja potkut tulossa mun harkintavirheen takia ja varmaan sen takia, että en työssäkään ole hyvä ☹️ 😯🗯️ mun mieli on niin maassa, että miksi olen tällainen idiootti