Tuntuu että kaikki on loppu.
Nyt on ollu jo monta viikkoa semmonen tunne, että kauaa en enää täällä maanpäällä tallaa. Tuntuu että olen niin pimeissä ahdistuksen syövereissä, etten jaksa tätä. Varsinkaan kun ei ole ketää jakamassa tätä. Tuntuu että ole hylkiö, jonka kuuluukin kuolla nuorena. En vaan jaksa tätä kurjaa maailmaa ja vielä kurjempaa elämää. Rauhoittavien käyttö on riistäytynyt totaalisesti käsistä. Opiskella en pysty. Tuntuu ettei mulla (26 v.) ole tulevaisuutta tämän sairauden kanssa.
Tuntuu että se seuraava päivä on aina edellistä synkempi. Kunnes livun kohti tiedottomuutta. Helvetin olen jo kolunnut, jos taivaaseen pääsis ees joskus. Yksinkertaisesti mun voimani eivät kohta enää riitä elämiseen. Kun on tää karseista karsein ahdistus päällä, eikä siihen tehoa edes lääkkeet, mitä lääkäri on määrännyt. Ja samalla tämä yksinäisyys tukehduttaa mut. Onko tässä enää mitään järkeä koko touhussa? Ehkä sitten jos olisin terve, mutta kun lääkärinkin mukaan tämä sairaus vaan pahenee ajan mittaan tai ainakin pysyy samana… Sori, mutta piti taas johonkin purkaa tätä tuskaa.😭