Tavarasta paniikkihäiriö? Apua!
Olenko sairastunut? Kotonani oleva tavara aiheuttaa minulle paniikkihäiriön. Herään paniikissa joka aamu kun avaan silmäni ja näen kotini tavarat. Kuitenkaan minulla ei ole kamalan paljon tavaraa enkä osta enää mitään uutta.
Pitäisikö minun pyytää joku ostava taho kotiini ja antaa heidän viedä kaikki mikä kelpaa ja sitten heittää pois kaikki muu?
Onko tämä luopumista kuoleman edellä? Haluan päästä eroon kaikesta mitä en enää tarvitse ja toisaalta en enää tarvitse juuri mitään. Olen lopettanut melkein kaiken tekemisen ja tavaraa on jäänyt kaikesta entisestä tekemisestä kuten maalausharrastuksesta. Koko kellari on täynnä tauluja. Roskiinko ne kannan? Ahdistaa ihan hirveästi kun en voi säilyttää kaikkea ja toisaalta kaikesta pitäisi päästä eroon. Kuolemaniko jälkeen muut korjaavat tavarani minne sitten korjaavatkaan. Ehkä vain niin pitäisi ajatella.
Auttakaa ihmiset kommenteillanne. Voin todella huonosti kaikesta tavarasta jota minulla on kotona. Kerää vain likaa ja pölyä. Tunnen itseni tästä aivan sairaaksi.
Kiitos avustanne.