Tämmönen mitätön ihminen, joka ei pysty enää mihinkään...
Pari viimestä kuukautta on ollu kyllä sellasta hurlumheita. Kaiken näköstä pilleriä menny kurkusta alas. Enkä vaan pysty lopettaan. Itsetuhoisia ajatuksiakin harva se päivä. Keskittymis kyky lähes nollassa. Yksinäisyyttä, psykoosia, viinaa, ahdistusta, rauhottavia… En enää oikeen oo perillä että mikä se mun virallinen diagnoosi nyt sitten on: lääkärit väittää skitsofrenia, itse olisin ennemmin masennuksen kannalla tai tarkkaavaisuus häiriön. Hyvin mahdollista voisi olla myös kaksisuuntainen. Jumalaan en usko, joten turha kai sitä on itseään päiviltä päästää, kun sen jälkeen ei ainakaan voi enää vaikuttaa mihinkään. Vaikka kyllä se mielessä käy joka päivä, kun hyvä kaveri jo sen teki. On se mullakin ollut lähellä, kun olen ollut masennuksen tai maanisuuden syövereissä. Nyt olis mun mielestä hyvä hetki ottaa pieni time out ja yrittää levätä jonkin aikaa, mutta kun ei onnistu, koska opiskelut ja kaverit ja kaikki ei anna rauhaa.
En tiedä onko tämä joku ammattitauti, kun sattumoisin soitan kitaraa. Kai se tämmöstä on noilla maailman staroilla, poikkeuksena vaan että esiintyy vähän isommilla areenoilla. Musiikki on taivas ja helvetti. En pääse siitä eroon, siinä on omat plussat ja miinukset. Se antaa edes hetken hengähdys tauon elämässä. Soittaessa voi unohtaa kaiken, mutta kovinta siinä on se että aina joutuu palamaan tähän sekavalta tuntuvaan maailmaan, jossa uutiset toitottaa maailmanloppua harva se päivä. Tää informaatio-ähky on mennyt jo liian pitkälle. Ehkä pitäisi vaan muuttaa johonkin korpeen vuodeksi, ottaa peräkontillinen kirjoja mukaan, ja eristäytyä koko tästä paskasta yhteiskunnasta. Päästä irti lääkkeistä ja olla taas ihminen. Onko se mahdollista? Kertokaahan se mulle? 😑❓