Taloudelliset vaikeudet

Taloudelliset vaikeudet

Käyttäjä Despered aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 00:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Despered kirjoittanut 06.05.2009 klo 00:18

Velkoja on kertynyt monta tuhatta, omaa tyhmyyttäni. Ja nyt olen liemessä niiden kanssa, kun mies on työttömänä ja joudun yksin kustantaa kaiken…Pankista kysyin järjestelylainaa mutten saanut. Ja nyt pelkään että menetän vielä luottotietoni. Tietääkö joku sosiaalisesta luototuksesta? Onko siihen jokin tuloraja😑❓ Se taitaa olla viimeinen oljenkorteni tästä ahdingosta

Käyttäjä äyäy kirjoittanut 06.05.2009 klo 12:17

Olin itse 4 vuotta osa-aikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä, n 450 e, lisäksi asumistuki 188 e, soskusta sain n 200 e. Rahat olivat niin tiukalla, että perjantaina saattoi olla 1 euro rahaa, maanantaina tili. Selvisin silti, oli välillä vuokrarästejä ja sovin asumisneuvojan kanssa. Ihmiset kummastelivat silmät pyöreinä. Sain silti hankittua vaatteita ja muuta halvalla. Kiitin Jumalaa. Maksoin heti lainan pois, kun asiat järjestyivät. Esitin usein rukouksen: "Auta näissä raha-asioissa". Sinäkin saat asiasi kuntoon ja voimia yläkerrasta.🙂

Käyttäjä Despered kirjoittanut 06.05.2009 klo 15:43

Kiitos vastauksesta...Kyllä mä joka ilta rukoilen voimia jaksaa, ja selvitä tästä jotenkin. Kumpa saisin mielenrauhan😟