Taistelulle iso peukku...
Arvostan erittäin paljon ihmisiä, jotka kaikista huolista ja murheista huolimatta päättävät vaikka sitten kitumalla pysyä elävien kirjoissa.
Itse joudun toteamaan, että en ole aina ollut tällä kannalla, mutta niin kun laulussakin sanotaan:”elämä on taistelun arvoinen”.
Mulla on ollut kaiken näköstä ongelmaa teinistä 26 v. saakka. Oon tullu silti siihen tulokseen, että useimmiten: itse pitää itsensä pelastaa, ei sitä kukaan muukaan puolestas tee.
Tai elämä on useimmiten omista valinnoista kiinni. Tietenkin sattuma sanelee välillä, mutta ei kannata luovuttaa. Se on mun mielestä hyvä mentaliteetti, että peukku pystyssä vaikka sitten hautaan. Useimmiten vaikka olisi ns. teko pirteä, niin se ei olekaan feikkiä hetken päästä.
Kyllä surua elämään mahtuu, mutta ilo on se asia, jolla on merkitystä… Kuka vaan pystyy kylpemään itse-säälissä, mutta positiivisuus onkin sitten vaikeampaa.
Tuntuu välillä, että niin moni tässäkin maassa on rappiolla. Mutta kyllä aivan sieltä syvimmästä kuilustakin voi nousta. Se vaatii vaan itsekuria. Päivä kerrallaan, kun kasvattaa sitä, niin jossain vaiheessa se on jo rutiinia.
Omalla kohdalla se on ainakin sitä, että on rohkea ja ei aina mene sillä mukavuus-alueella. Ei kannata tehdä elämästä helvettiä, vaikka seuraava olisi.(vähän huumoria).😉