Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä MarianneM kirjoittanut 06.09.2015 klo 20:02

Voimia arka ja kiva kun uskallat kokeilla sitä seurakunnan ryhmää. Toivottavasti se sopii sinulle ja saat jakaa kokemuksia muiden kanssa lämpimässä ilmapiirissä.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 07.09.2015 klo 12:25

Hei arka
Hienoa jos jaksat mennä seurakunnan ryhmään. Täällä alkaa syke-illat. Ensi sunnuntaina
ensimmäisen kerran. Suunnittelen jos menisin. En ole jaksanut kirjoittaa. Ahdistaa.
Elämä sekaisin. Olen umpikujassa. Huomenna alkaa työt- Ei sekään kiinnosta. Pyykkiä
pesen. Tänään tulee kotikuntouttaja.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 09.09.2015 klo 13:42

Hei arka
Onko kaikki hyvin? Ajattelin kysyä kun sinusta ei ole kuulunut mitään. Olen
huolestunut

Käyttäjä MarianneM kirjoittanut 10.09.2015 klo 22:02

Arka, minä täällä taustalla lueskelen ihmisten kuulumisia. 🙂 Olet taistellut niin pitkään ahdistuksen kanssa, että todella toivoisi, että sinulle tulisi parempia päiviä ja voimia vaikka mennä seurakunnan tilaisuuksiin. Ja parempia aikoja tietysti toivoisi muillekin ahdistuneille ja väsyneille, kiva että voitte täällä jakaa kokemuksianne ja tukea toisianne.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.09.2015 klo 15:38

Hei arka
Mukava että jaksoit mennä helluntaiseurakuntaan. Miten muuten jakselet? Vieläkö
käyt mummoa ulkoiluttamassa?.Minä olin eilen syke-illassa seurakunnassa. Oli ihan
kiva käydä. Tänään siivonnut ja pyykkiä pesen. Vähän parempi olo tällä hetkellä.
Miten sitten käy illan päälle iskeekö ahdistus. On kiva aurinkoinen syyspäivä.
Kirjoittele kun ehdit. Odotan kuulumisiasi

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.09.2015 klo 15:04

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Sulla meni viime yö huonosti, mulla menee varmaan ensi yö. Pelkään sitä huomista neuron kontrollikäyntiä!😯🗯️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 16.09.2015 klo 10:49

Hei arka
Kaikkea hyvää päivääsi🙂. Olen kuunnellut hengellistä cd levyä. Ahdistus iski
voimalla. Näillä mennään tämä päivä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.09.2015 klo 17:20

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Mitä sinulle kuuluu? Onko jotain hätänä?

Mun parvekkeelle tuli syksy. Kannoin roskikseen kesäkukat multineen. Tosi aution näköistä.

Mulla vähennetään lääkitystä ajatuksella, että paino tippuisi. Painolla on iso merkitys mun kokemukseeni itsestäni. Pelkään kuitenkin, kun toinen masennuslääkkeistä puretaan. Tosin ei sillä ole mun vointiini ollut isompaa merkitystä.

Voimia sinulle!😍

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 28.09.2015 klo 13:14

Hei arka
Miten jakselet? Olet ollut mielessä en vain saanut aikaiseksi kirjoittaa. Olen
miesystävän luona käymässä. Tuossa vähän siivoilin. Ollut jonkin verran kinaa.
Toivon että asiat selviää. Odottelen psykiatrin aikaa. Saa nähdä milloin tulee.
Kirjoittele kuulumisiasi kun jaksat.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.09.2015 klo 20:58

Hei, Arka!☺️❤️☺️

Miten voit? Sinusta ei ole kuulunut liki viikkoon... Onko kaikki kunnossa? Tai eihän koskaan kaikki ole kunnossa, mutta kuitenkin... Voimia sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.10.2015 klo 10:22

Hei, Arka!

Miten se näkyy seurakunnan ryhmässä, että se on suunnattu mielenterveyskuntoutujille? Puhutteko siellä oloistanne tai jotain?

Mulla menee nyt aamuisin 3/4 tabletti Temestaa vieroitusoireiden torjuntaan ja tarvittavana lääkkeenä otan myös 3/4 tabletin. Torstaina vähennän tuon aamuannoksen ½ tablettiin ja jatkan 3/4 tarvittavalla. Sitten taas jossain vaiheessa pienennän tarvittavan kerta-annosta. Yritän näin vähentää - ja lopulta lopettaa - säännöllisen Temestan käytön.

Mainitsinkin jo tuolla omassa ketjussani, että sokerirasituksen tulon oli normaali. Se tuntuu hyvältä. Mutta oireilen tuon syömisen suhteen. Viikossa paino oli vain noussut. Nousu oli 100 grammaa, kun suunnan pitäisi olla juuri toinen. Se mua nyt mietityttää.

Vieläkö käyt sen "mummosi" luona?

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 09.10.2015 klo 13:13

Hei arka
Minäkin olen kiinnostunut tietämään millainen mielenterveyskuntoutujien ryhmä on.
Mitä teette siellä? Onko uudesta lääkkeestä ollut apua? Nyt 2 vapaapäivää. Pesin
pyykkiä. Aamulla kävin apteekissa ja kaupassa. Veljet kävi kylässä. Musiikkia kuuntelen
täällä netissä luen lehtiä. Oli kovä myrsky viime viikolla. Televisio pimeänä kolme päivää
Tuuli kaatoi antennin katolta. Kirjoittele kuulumisiasi kun ehdit..

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 12.10.2015 klo 11:22

Hei arka
Mukavaa että tykkäät käydä mielenterveyskuntoutujien ryhmässä. Miten syntymäpäivät
meni? Onko sinulla paljon kirjeenvaihtokavereita? Töissä mennyt kohtuullisesti.Olen
vain niin väsynyt siihen. Haluaisin eläkkeelle. Mutta ei toivoakaan. En ole käynyt
syke-illoissa. En oikein tiedä milloin ovat. Eivät ilmoittele kirkollisissa uutisissa. En
oikein tykännyt kun viimeksi kävin. Viime syksynä oli ihan kivaa kun laulettiin ja oli
puheita. Nyt vain esiintyjiä eri paikkakunnilta. Sain siivottua. Ahdistaa taas. Mieli on
maassa. Ote elämästä lipsuu. Joskus miettinyt että ostaisi muutaman siiderin. Pelkään
vain mikä on yhteisvaikutus lääkkeiden kanssa. Niin ja sekin että jään koukkuun.
Voimia sinulle ja kirjoittele. Ihana kuulla kuulumisiasi🙂

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.10.2015 klo 15:34

Hei arka
Mukava että olet saanut uuden ystävän. Mikä on mummoryhmä? Tänään en ole
jaksanut tehdä mitään. Naapurit taas humalassa. Naapurin ex-mies myös siellä.
Pelottaa alkaako kostamaan minulle jollain tavalla. Hommasin naapurin naiselle
varoituksen metelöinnistä. Tämä mies uhkaussoiton jo soittanut minulle. Pärjäis
tämän illan ja yön. Miesystävä tulee huomenna. Päivä meni ihan kivasti. Radioa
kuunnellut ja musiikkia netistä. Näin iltaa kohden alkaa ahdistus iskemään. Sisäinen
tyhjyys. Ei haluaisi miettiä asioita mut niitä vain tulee päähän. Olen väsynyt
kaikkeen. Ei ole oikein elämäiloa. Ihmettelen mihin se on kadonnut
Kiitos että jaksat kirjoitella minulle. Voimia sinulle ystävä. 🙂👍

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.10.2015 klo 16:00

Hei arka
Ehkä minä hätäilen turhasta. Nyt vain pelokas olo. Pitää ottaa rauhoittava niin
jos auttaisi. Naapurin kissa kissa kävi taas aamulla tervehtimässä. Meistä tullut kaverit.
Pitäisi innostua taas kutomaan. Saisi villasukat valmiiksi. Teetkö sinä käsitöitä?
Vieläkö ulkoilutat mummoa?