Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 28.04.2015 klo 12:06

Hei arka.

Miten voit? Toivottavasti pääset vapaehtoistyöhön. Kannataahan sossusta kysyä
bussirahaa. Minä olen haravoinut pihaa. Pyykkiä pitäisi pestä. Kävin kaupassa.
Nyt ruoanlaitto menossa. Kalakeittoa¨. Turhauttavaa vain itselle ruokaa laittaa
Ulkona aurinkoinen kevätpäivä. Ihanaa kun tulee kesä..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.04.2015 klo 13:09

Hei, Arka!☺️❤️

Mä oon ollut kerran päiväosastolla. Useamman viikon. lopussa olin vain osan päivää, muistaakseni. En pystynyt olemaan paljoakaan toisten seurassa. Istuin yksin keittiössä. Kyllähän se silti jonkin verran aktivoi, mutta en oikein muuta apua siitä huomannut. Voin silloinkin aika kehnosti.

Miten sinä olet jaksanut? Onko teillä joitain suunnitelmia vapuksi?

Minä olen vapun kotona. Ostin pullon viiniä ja tippaleipiä. Yksin olen ja koetan jatkaa synttäreiden valmistelua. Ne on sunnuntaina. Leivon kakun ja suolaisen piirakan lauantaina. Samana päivänä ystäväni tulee avukseni siivoamaan. Toisen kanssa siivoaminen on mukavampaa, ja musta tuntuu, että saa paremmin aikaiseksi.

Mun vointi on nyt aika huono.

Toivon sinulle voimia ja iloa päivääsi!☺️❤️☺️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 01.05.2015 klo 12:38

Hei arka

Oletko kunnossa? Kävin vähän kävelyllä. Ristikkoa yrittänyt täyttää. Yksinäisyys
ahdistaa ja ajatukset. Mutta näillä mennään tämäkin päivä.

Hyvää vappua sinulle🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.05.2015 klo 11:08

Hei, Arka!😍

Kyllä mä haluaisin sairaalaan. Tunnen oloni turvallisemmaksi siellä.

Ostin lankoja. Ja tilasin lisää tarjouksesta. Virkkaan paloja tilkkupeittoon. En tiedä, minne se tulee.

Nukuin puoleen yhteentoista. Väsyttää vähän vieläkin. Mun pitää käydä vielä kaupassa. Menen pyörällä; toivottavasti ei ala sataa.

Voimia päivääsi!🌻🙂🌻

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 02.05.2015 klo 18:17

Hei arka 🙂🌻

luen aina sun ketjua mutta en usein osaa oikein vastata mitään. mutta on kurjaa ollut lukea välillä kun sulla on ollut niin pahaolla.

nyt on mukava lukea että sua on ahdistanut vähän vähemmän, toivottavasti se pysyisi niin ja ahdistus helpottaisi koko ajan lisää. tehtiinkö sulle lääkemuutoksia sairaalassa? vai käytätkö sä ollenkaan lääkkeitä? mä en nyt anteeksi muista.

toivon sulle kaikkea hyvää ☺️❤️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 03.05.2015 klo 10:03

Hei arka

Mukava kuulla että sullä vähemmän ahdistusta. En juonut simaa vappuna. Ristikoita
olen yrittänyt täyttää. Ei vain tuo ajatus aina toimi. En mitään erikoita puuhaillut.
Huominen töihinlähtö jännittää. Vatsa temppuilee. Uskaltaisi sinne tähystykseen.
Oli vain viimeksi niin kivulias toimenpide. Sama ahdistus jatkuu ei mitään muutosta
odotan psykiatrin aikaa.. Nyt tuli vähän sekava kirjoitus.

Hyvää päivänjatkoa sinulle

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.05.2015 klo 13:07

Hei, Arka!😍

Sulla taisi olla tänään aika psykiatrille? Oliko siitä hyötyä, kirjoittiko sulle Oxaminia? Tuntuuko psykiatrisi mukavalta?

Mulla on tällä hetkellä ihan mukava psykiatri. Kai se on se, että kun voin nyt kohtalaisen huonosti, haluaisin nähdä häntä useammin. Luultavasti haluaisin hänen pelastavan minut.😟

Toivon päivääsi iloa ja voimia!🌻🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 04.05.2015 klo 17:17

Hei arka

Miten lääkärireissu meni? Mun työpäivä oli täys katastrofi. Töppöilin pahemman kerran.
Ajatus ei kulje elän kuin sumussa. Ahdistaa. Miettinyt haenko sairaslomaa. Nyt
tuntuu että voimat vähissä. Tupakkaa kulunut vähän liikaakin. Oletko seurannut
jääkiekkoa? Suomen pelejä olen katsonut.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 06.05.2015 klo 09:35

Hei arka
Toivottavasti saat kuntoutustukea. Oxamin hyvä lääke rauhoittaa. Minä hain
sairaslomaa työterveyshuollosta. Kiolme päivää kirjoitti huomenna lääkäri. Saisi
tämän viikon lomaa. Samalla puhua tuosta vatsasta kun oikuttelee. Ostin
tarjouksta lohenpalan ja teen muusia. Teki mieli kalaa. Päivä menee tvtä katsellessa
ja täällä netissä. Tupakkaa kuluu vähän liikaakin. Pitäisi lopettaa tupakointi
Ei se loppujen lopuksi auta ahdistukseen ym..

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.05.2015 klo 13:08

Hei, Arka!😍

Mitä sinulle kuuluu? Miten vapaaehtoistyön kanssa kävi?

Lähden käymään ostoksilla. Haluan uudet pussilakanat. Ne, mitä olen pitempään kaivannut, on nyt tarjouksessa.

Ahdistaa vähän.

Voimia päivääsi!☺️❤️☺️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 08.05.2015 klo 10:23

Hei arka
Mukava kuulla että pääsit vapaaehtoistyöhön. Toivottavasti saat bussilipun. Olipa
kiva ilma ulkona. Kaupassa kävin. Pitäisi katsoa inhimillen tekijä ohjelma netistä
kotikuntouttajan kanssa siitä puhetta. Eilen illalla ei uni meinannut tulla millään.
Katsoin jääkiekko ottelun. Suunnitellut millaisia kukkia laittaisi takapihalle kesällä..
En paljoa laita mutta jotain pientä silmän iloksi. Jaksaisi imuroida täällä on villakoiria.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.05.2015 klo 16:23

Hei, Arka!😍

Onnittelen sinua tuosta vapaaehtoistyöstä. Toivottavasti sinun ja "mummon" suhteesta tulee mukava. Jännitätö? Jos kyllä, niin se kuuluu asiaass. Varmaan tuo "mummosi" jännittää myös... Mukavaa kun olet löytänyt mielekästä tekemistä!🙂🎂

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 09.05.2015 klo 12:24

Hei arka
Niin alkoi tämäkin päivä. Sain eilen imuroitua. Just saunasta tulin. Ruokaa laitan.
Minulla ei nyt lainakirjoja joita lukea. Ei oikein jaksa keskittyä. !5.5 olisi psykiatrin
aika. Toivottavasti saan kyydin jostain. En tiedä mitä tekisi aikansa kuluksi. Ei
täällä netissäkään jaksa aivan olla.

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 10.05.2015 klo 16:26

Hei arka ja kiitos,kun olit minulle kirjoittanut.

Hyvä juttu tuo vapaaehtoiseksi ystäväksi rupeaminen,saat siitä itsellesikin iloa.Toivotaan,että saisit soskusta avustusta bussilippuihin.Minulla on vaikeuksia lähteä kotoa minnekään,jos pitää yksin mennä.En pysty esim.edes lähikauppaan menemään yksin.Saati matkustaa millään bussilla.

Joskus joudun junalla kulkemaan,kun käyn vaikka tyttäreni luona,sekin tuottaa hankaluuksia.

Käyttäjä elämänilohukassa kirjoittanut 11.05.2015 klo 00:38

Eihän nuo minun annokset ole isoja,voi joku ajatella.Olen muutama vuosi sitten käyttänyt kuukausien ajan Tenoxia 60 mg per yö.Luit ihan oikein.Otin nukkumaan mennessä 20 mg,sit puolen yön jälkeen herätessä 20 mg ja vielä aamusta 20 mg.

Nyt tuo voxra ei ole edes auttanut minua,niinkuin vuosi sitten.Silloin olin elämäni kunnossa,viime kesänä,aloitusvaikeuksien jälkeen,syksyllä alkoi taas masentamaan.

Minä en oikeesti kestä enää.