Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 18.04.2015 klo 11:53

Hei arka

Joko sait hampaasi kuntoon? Edmund J Bourne kirjoittanut kirjan vapaaksi
ahdistuksesta. Viime kerralla tähystys kovin kivulias. Riippuu varmaan paljon
lääkäristä miten menee. Käytiin myös kaupassa. Ristikkoa täyttelen. Luen
iltasanomia täältä netistä. Ois hieno ilma. Ei jaksa kävelylle.
voimia sinulle päivääsi🙂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.04.2015 klo 13:21

Hei, Arka!

Mitä sinulle kuuluu?

Mä nukuin noin 11 tuntia. Katsoin illalla tai oikeammin yöllä Bondin. Meni siis liki puolillepäivin nukkumisen kanssa. Olin kyllä useampaan kertaan hereillä aamusta/aamupäivästä, mutten jaksanut nousta. Nukuinkin taas levottomasti. Haluaisin nousta ylös jo kahdeksan, yhdeksän aikoihin, mutta ei onnistu. Ei ole hyvä, että sinä nukut niin vähän ja heräät aikaisin, eikä ole hyvä, että minä nukun liikaa. Voisimmepa yhdistää unemme.😉

Yritän - taas tänäänkin - ommella. Ei ole tämän viikon aikana onnistunut. Voi kun pystyisin tänään ompelemaan edes vähän!

Hyvää päivän jatkoa sinulle ja voimia päivääsi!😍

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 20.04.2015 klo 10:44

Hei arka,

todella kurja että olosi on niin huono että joudut menemään osastolle. Mutta joskus se on paras vaihtoehto. Toivon että saat apua oloosi pian. On kamalaa kun koko ajan ahdistaa.
Toivon sulle voimia ja jaksamisia,kyllä sun olo varmasti vielä paranee,vaikka se ei välttämättä nyt siltä tunnu.
kirjoittele kun jaksat ja pystyt.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 20.04.2015 klo 11:14

Hei, Arka!

Sulla täytyy olla tosi paha olla. Et ymmärtääkseni ihan helpolla olisi osastolle menossa. Toivottavasti tilanne ratkeaa nyt parhaalla mahdollisella tavalla! Olet ajatuksissani!😍

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 20.04.2015 klo 12:51

Arka ☺️❤️☺️

Kurja, että sinulla on niin huono olla, mutta silloin on ihan viisas ratkaisu jos menee osastolle. Pääseehän sieltäkin pois sitten taas. Voimia sinulle ja siunausta🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 20.04.2015 klo 15:04

Hei arka

Voimia sinulle🙂👍. Kirjoittele kun jaksat ja pystyt.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.04.2015 klo 14:31

Hei, Arka!☺️❤️

Tuntuu hyvältä kuulla sinusta!

Varmaan hyvä, että olet nyt osastolla, vaikka lyhyestikin. Koen hyvänä senkin, että sinun paha olosi otetaan todesta. Sinua kuunnellaan ja autetaan! Se on ainakin minulle itselleni hirveän tärkeää...

Voimia oloosi ja lepoa!☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.04.2015 klo 17:53

voimia ja jaksuja

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 25.04.2015 klo 09:45

Hei arka

Jojo olet kotona? Miten voit? Teittekö Lasagnea. Kaupassa kävin . Ahdistaa.
Taitaa päivä mennä täällä netissä ja tallennuksia katsoessa. Saunan panin
lämpiään. Ei huvittaisi käydä edes pesulla. Mukavaa kun kesä tulossa. Ulkona
linnut visertää. Tupakalla käynyt ulkona ja kuunnellut laulua. Meillä ei saa
sisällä polttaa. Toisaalta hyvä

Mukavaa päivänjatkoa sinulle kirjoittele kuulumisia.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.04.2015 klo 12:03

Hei, Arka!☺️❤️

Meinasin kysyä samaa kuin Sarrukka... Eli oletko kotona ja mieten voit? Olet ollut ajatuksissani, vaikken ole sinulle kirjoittanut.

Mun olo on aika hyvä. Tänään on alettava siivoamaan, kun tytöllä on sukulais-synttärit ensi viikonloppuna mun luona.

Laitoin eilen ensimmäiset kukat parvekkeelle. Nyt päivällä herättyäni menin niitä katsomaan. Orvokit tuoksuivat.🙂

Voimia päivääsi!

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 26.04.2015 klo 12:34

Hei

Minä myös yrittänyt rentoutua. Olla miettimättä työasioita ja muita ikäviä asioita.
Vaikka on sunnuntai siivosin. Pakko tehdä silloin kun vähän mielenkiintoa.
Meinaa vain ahdistaa. Ruokaa laitan . Jos sen jälkeen katsoisi tallenuksia. Pyykkiä
pitäisi pestä. Jos huomenna.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.04.2015 klo 17:20

Hei, Arka!☺️❤️

Olen lopultakin alkanut saada jotain aikaiseksi. Eilen ja tänään olen siivoillut. Pölynimuriin en ole koskenut, mutta olen järjestellyt papereita ja tavaroita. Talvitakitkin sain jo piiloon kaappiin.

Silti on koko ajan olo, että haluaisin sairaalaan. En voi niin huonosti, että sinne pääsisin. En oikein tiedä, mistä tämä johtuu. Olo ei ole kovin ahdistunut. En ole ottanut tänään kuin yhden Temestan. Ja senkin siksi, ettei tule vieroitusoireita. Onko se tämä kevät? Nyt haluaisin kuolla. Olen surullinen ja masentunut.

Voimia sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.04.2015 klo 11:45

Hei, Arka!☺️❤️

Olen taas viiltänyt. Elän omassa mielikuvitus-maailmassani. En nyt koko aikaa, mutta aina välillä. Kaipaan sitä, että minusta pidettäisiin huolta. Haluan satuttaa itseäni ja toivon, että minua estettäisiin siitä.

Ahdistaa jonkin verran. Otan kohta Temestan, etei tule vieroitusoireita. Tekisi mieli ottaa yliannostus.

Istutan tänään yhden ruukun köynnöskukkia parvekkeelle. Loput saan toivottavasti jaettua pois tytön synttäreiden yhteydessä.

Mitä sinulle kuuluu?

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 27.04.2015 klo 12:51

Hei arka

Miten voit? Minulla vähän parempi päivä ainakin vielä. Pyykkiä pessyt. Veli kävi
kylässä. Tänään tulee kotikuntouttaja. Jotain touhutaan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.04.2015 klo 11:45

Hei, Arka!☺️❤️

Olet ollut aikaisin hereillä. Miten jaksat nyt?

Sinä olit juuri osastolla. Minä haluaisin sinne. Ei siellä voi viihtyä, mutta kaipaan päästä itseltäni turvaan. Pystyn kuvittelemaan monta tapaa, millä tehdä IM. En voi kuitenkaan vielä riittävän huonosti päästäkseni sairaalaan.

Aion ostaa tänään lankoja. Olen aiemmin alkanut virkata paloja tilkkupeittoon ja tarvitsen lisää paloja. Otan muutaman entisen palan mukaan, että löydän sopivat värit tämän kauden langoista. En sitten kyllä tiedä, saanko virkattua. Jos pääsisin sairaalaan olisi jotakin tekemistä. Siihenköhän valmistaudun?

Sanoin saman jo Minävaan00:lle ja sanon sinullekin: Olisi mukava tuntea ihan oikeasti. Mutta hyvä, että edes näin. Hyvää päivän jatkoa sinulle ja voimia!