Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 10.04.2015 klo 17:20

Hei
Hienoa Arka että sait lääkitystä unettomuuteesi.
Huomispäiväksi tulossa tosi lämmintä,menemme kyläilemään ja yritän jo aamusta pyöräillä muutaman kilometrin.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 11.04.2015 klo 07:24

huomenta kaikille
Ompa hieno ilma.Heräsin jo viiden aikoihin,en nukkunut kovin hyvin.Keitin kahvit ja söin aamupalan.kahvia tässä vielä juon ja mietin lähtisikö jo ulkoilemaan jo nyt vai vasta myöhemmin.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 11.04.2015 klo 11:47

No niin pyöräilty on ja oon aivan puhki,vaimo meni ilman mua kauppaan koska en jaksanut lähteä.
Tankkailen ruokaa että jaksan lähteä kyläilemään.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 11.04.2015 klo 15:10

Hei
peruimme kyläilyn tänään. menemme vasta huomenna olin fyysisesti liian väsynyt lähtemään.Hienoa arka jos unilääkkeet tehoavat.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.04.2015 klo 06:32

Huomenta kaikki
Heräsin kolmenaikaa yöllä kun kissa kolisteli,ja pätkittäin olen unta saanut kunnes kuudelta aloin keittämään kahvia.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.04.2015 klo 14:38

Hei
Tultiin kylästä aiotttua aikaisemmin kun olin unohtanut päivälääkkeet kotiin.Ei onneks ollut kuin puolentunnin ajomatka.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 12.04.2015 klo 14:58

Hei
Nyt alkoi vapaa. Olen aivan väsyksissä. Viime yö meni huonosti. 6 aikaan piti
olla töissä.Suunnittelen jaksaisiko imuroida. Ihmettelen mistä noita villakoiria
tulee ja ne vain lihoo. Pääsiäiseksi siivosin joten on jo aikaa. Pitäisi suunnitella
mitä lääkärille juttelen kun soittaa tiistaina. Olo on levoton ja ahdistunut.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 13.04.2015 klo 10:10

Huomenta Arka ja muut,

Uusi viikko alkanut ja olo ei ole yhtään "uusi"🙂 mutta siitä huolimatta on yritettävä tämäkin päivä eteenpäin.

Hiljaa hommaillen, kahvia siemaillen, yrittäen olla ajattelematta kirkasta auringon paistetta ja tulevaa kesää.

Jospa se päivän mittaan mieliala parantuisi, kuten joskus käy.

Voimia sinulle Arka ja muille tässä ketjussa kirjoittaville🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2015 klo 12:02

Hei, Arka ja muut!☺️❤️

AK tuossa jo kirjoittikin auringosta. En nyt tykkää itsekään siitä. Tosin kaupoille lähtiessä bussilla ja kävellen se on parempi kuin sade... Pitää yrittää päästä liikkeelle tästä koneelta...

Hyvä päivän jatkoa teille!🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.04.2015 klo 09:37

Hei, Arka!😍

Mitä sinulle kuuluu?

Nukuin aamun katkonaisesti, mutta nyt ei kuitenkaan väsytä, kun menin nukkumaan ajoissa. Aion mennä sinne käsityöpiiriin. Ja sitten käyn kaupassa.

Voimia sinulle!☺️❤️☺️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.04.2015 klo 11:32

Hei
Aamu alkoi hunosti. Ahdisti kovasti. Yrittänyt näitä kotiaskareita tehdä. Pyykkiä
pesen. Pitäisi ruokaa laittaa kun jaksaisi. Kävin vähän kävelyllä kun ei satanut.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.04.2015 klo 15:33

Hei, Arka!😍

Kiva kun käyt ketjussani!☺️❤️☺️

Mä oon väsynyt. Mieli alhaalla. Päiväunia en kuitenkaan saa nukuttua. Ehkä tämä olo helpottaa edes vähän jos otan kahvia kohta. Haluaisin vain satuttaa itseäni. Nyt on olo, että haluaisin sairaalaan. Olen niin masentunut. Mietin välillä itsemurhaa. Yliannostuksen ottamisella en itseäni tappaisi, mutta sitäkin harkitsen. En voi sitä nyt kuitenkaan tehdä, kun tyttö on luonani pari päivää.

On sinullakin ohjelmaa täksi viikoksi. Mulla ei ole enää kuin terapia huomenna. Sitten saan levätä loppuviikon. Hammaslääkärin aika tuli tänään postissa. On jo ensi kuussa.

Voimia päivääsi! Toivottavasti pakkoajatukset lievittyvät edes välillä!😍

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 15.04.2015 klo 11:39

Hei arka

Oli hyvä keskustelu. Mukavan oloinen lääkäri. Lyrican annostusta nosti. Se huono
puoli että kallis lääke. Tulee psykiatrin aika. Katsotaan sitten muita lääkkeitä.
Olanzapin ei mulle oikein auta nukkumiseen. En tiedä vaikuttaako ainainen hermoilu
yöuniin. Toivon että saisin kelalta hoitotukea. Laitin hakemuksen. Mukava kuulla
että sinulla pakkoajatukset vähentyneet. Onko sulla mitä lääkkeitä käytössä tällä
hetkellä?

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 17.04.2015 klo 09:31

Hei arka

Miten meni lääkärireissut? Miten muuten voit? Minulla n.1km kauppaan. Kuljen
jalan. Täällä ei busseja kulje. Lainasin vapaaksi ahdistuksesta kirjan. Jaksaisi
vain alkaa lukemaan. Kävin eilen lääkärissä vatsan vuoksi. Yksi kokeen arvo
koholla. Epäili suolistotulehdusta ja lääkekuuri. Miettinyt oisiko sittenkin pitänyt
suostua tähystykseen. Pelottaa jos joudun. Kaveri tulee tänään. Ajattelin tehdä
lasagnea. ´Onneksi ei sada. Eilen aamulla valkea maa. Kaksi oravaa käyneet
syömässä takapihalla. Eilen seurasin kun kisailivat puussa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.04.2015 klo 11:17

Hei, Arka!☺️❤️

Mullakin on tänään kauppapäivä. Toivottavasti ei ala satamaan, kun pyörällä ajattelin mennä.

Toivon, että saisin hitusen tänään ommeltua. Voi kuitenkin käydä, ettei onnistu. Kaupassa käynti on ensisijainen. Jos saisi edes vähän kankaita leikattua. Illalla tuleen Bond-leffa, jonka ajattelin katsoa.

Hyvä kun sulla on psykiatri ensi viikolla. Saatte taas miettiä, mikä sinua auttaisi.

Mulla on jonkin verran itsemurha-ajatuksia. Olen väsynyt tähän elämään ja huonoon olooni. Yritettään kuitenkin kestää...

Hyvää päivän jatkoa sinulle!☺️❤️☺️