Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.03.2015 klo 12:35

Hei, Arka!

Olisi musta ihan mukavaa, että olisi maatakin myllerrettävänä. Piha olisi kiva. Mutta lasitetussa parvekkeessa on se etu, että vesi ei sada sisään.

Miltä kuulostaisi, jos laittaisit pihalle vaikka vain pari ruukkua, kasvit joko siemenestä tai valmiina ostettuina. Niitä pitäisi hoitaa ja niiden kasvua voisi ihastella. Joko kukkia tai vaikka yrttejä? Siinä olisi pientä puuhaa, jossa käden jäljen näkisi.

Mua masentaa. Haluaisin viillellä. Ja huomaan, että haluaisin ottaa yliannostuksen. Ei olisi oikeastaan väliä, mitä ottaisin. En sitä tee, mutta houkutus on aika iso. Voin kuvitella tekeväni sen.

Näen nykyään paljon unia, voimakkaita unia. Viime yönä olin jossain hoidossa, mutta mulla ei ollut lääkkeitä mukana. Toisessa unessa Venäjä pommitti Suomea ja näin ainakin yhden lapsen silpoutuneena. Nuo voimakkaat unet johtuvat todennäköisesti yhdestä lääkkeestäni. Sitä ei varmaan voi vähentää, koska se vaikuttaa ahdistuneisuuteeni. Jännää sinänsä, että sama lääke lievittää ahdistusta päivällä, mutta unissa saa aikaan ahdistusta. En keksi loogista selitystä.

No, ei tässä nyt enempää. Voimia päivääsi. Rukoilen puolestasi!☺️❤️☺️

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 29.03.2015 klo 16:12

Hei arka
Kannattaa kysyä sitä terapiaa. Jospa pääsisit sovintoon itsesi kanssa. Samoin
kysyä lääkkeistä. Milloin sinulla lääkärin aika?En minäkään hyväksy kaikkea
menneisyydessä tehtyjä tekojani. Olen loukannut monia ihmisiä. Näiden ajatusten
kanssa on yritettävä elää. Välillä tuntuu etten jaksa enää. Rukoilen sinulle voimia
jaksaa

Käyttäjä tähtityttö2 kirjoittanut 29.03.2015 klo 17:22

Arka
Paljon sulla menee venla ja kauan menny... Mulla just vaihdetaan parhaillaan sitä pois ja nyt 37,5.

Käyttäjä tähtityttö2 kirjoittanut 30.03.2015 klo 08:39

Huomenta!
Täällä taas aamu alkaa sillä että "leposyke" on 200☹️
Ataraxilla aamu aloitetaan nuinkuin joka aamu.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 30.03.2015 klo 10:03

Hei arka
Vielä vajaa 3 viikkoa lomaa. En ole saanut mitään aikaiseksi. On niin ahdistunut
olo. Töihin paluukin ahdistaa. Vettä sataa. Tänään tulee kotikuntouttaja mennään
varmaan salille. Ei sekään huvita. Niin sainhan mä vähän imuroitua. Siinä mun
pääsiäis siivous. En sen kummemmin laita pääsiäistä. Kokkoja ehkä käydään
katsomassa. Poltetaanko teilläpäin pääsiäiskokkoja? Orava taas kävi syömässä.
Asun rivitalossa mulla aika suuri takapiha. Kesällä taas laittaa kukkia. Minulla
muutama monivuotinenkin kukka. Olen tuonut lapsuudenkodista. Sitä kotia ei
enää ole. On vaihtanut omistajaa. Joka kesä kuitenkin käyn entisellä kotipaikalla
muistelemassa menneitä. Yritetään jaksaa tämäkin päivä

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.03.2015 klo 11:38

Hei, Arka, ja huomenta!

Pääsin ennen yhtätoista ylös. Mun pitää viedä pääsiäiskortit postilaatikkoon tänään. Meillä sataa nyt räntää, mikä ei ulos houkuta, mutta on ihan pakko, että ehtivät varmasti perille pääsiäiseksi.

Mun olo on vielä ihan kohtuullinen. Niin yleensä heräämisen jälkeen, mutta saa nähdä, alkaako muuttumaan surkeampaan suuntaa milloin.

Mun rairuohot iti eilen. On siellä mustia multalaikkuja, eli ei ole siemenet menneet ruukkuun tasaisesti, mutta ehkä ne nyt mulle kelpaa.

Viime yönä en nähnyt niin vahvoja unia kuin edellisenä. Enkä mitään yhtä ahdistavaa. Olin kuitenkin hereillä viiden aikoihin, ja mietin, josko nousisin. En kuitenkaan noussut. Olisin ollut päivän tosi väsynyt. Nyt kun saisi vielä siirrettyä unirytmiä niin, että pääsisi ylös jo yhdeksältä.

Alkaa jo masentaa. Niin nopeasti tuo olo muuttuu.

Mitä sinulle kuuluu?

Voimiä päivääsi!😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.03.2015 klo 14:04

Hei, Arka!

Voi, kun sun olosi on niin huono. Rukoilen tietysti puolestasi!☺️❤️☺️

Kävin viemässä pääsiäiskortit postiin. Samalla ostin lisää rairuohoa. Josko saisin tasaisemman ruohikon. Itävät 5 päivää, joten ei ihme, etteivät alkaneet vihertää jo silloin kun odotin.

Voimia sinulle ja muillekin, jotka ketjua seuraatte!😍

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 30.03.2015 klo 14:12

hei kaikille
Lunta satanut,ja on jäänyt maahan täällä.Kevät antaa odottaa itseään.

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 30.03.2015 klo 15:22

Hei. kirjoitin tuonne toiseen ketjuun ja muistin yhden jutun. Opettelin vuosia sitten sellaisen tavan että kirjoitin huolipäiväkirjaa. Kerran päivässä kirjoitin kaikki murheeni paperille ja sitten päätin ettei niitä enää mietitä. Se helpotti. Ja toinen keinohan on tämä esirukouspyyntö, kirjoitan lapulle asian ylös ja laitan purkkiin, rukoilen sen puolesta ja annan Korkeimman Voiman hoitaa jos en itse voi mitään tehdä. Siinä on kuitenkin se puoli että pitää miettiä voiko itse tehdä jotain? Jos ei voi niin sitä on turha miettiä?
Minusta olikin vaikeinta ja hankalinat se että jotkut asiat tosiaan vaativat minulta tekoa, oli mentävä jonnekkin, aloitettava jotain, oltava sinnikäs, lähteä ulos, pyytää ehkä anteeksi joltain jos oli loukannut tai jättänyt asioita tekemättä.
Tsemppiä kaikille. Sataa räntää, mutta niin kait sen kuuluukin tehdä tässä vaiheessa vuotta, saanpahan olla sisällä hyvällä omalla tunnolla 🙂.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 31.03.2015 klo 10:05

Hei arka
Miten jakselet? Aamu alkanut huonosti. Eilen illalla ahdisti kovasti unet heikkoja
Kurja ilma. Ei jaksa käydä kaupassa. Toivottavasti tupakka riittää torstaille. Päivä
menee täällä netissä ja tvtä katsellessa. Eilen sain imuroitua ja lakanat pestyä..

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 31.03.2015 klo 12:10

Hei tännekin
Syötiin äskettäin. Nyt masentaa ja ahdistaa,taidan ottaa lääkkeen jo nyt.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 31.03.2015 klo 14:09

Hei

Kuuntelin rentoutus cdtä ka nukahdin. Ei ole jaksanut käydä lenkillä. Enkä
laittaa ruokaa meni valmisruoalla. Meinaa vain ahdistaa. Yritän pärjätä ilman lääkettä

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 01.04.2015 klo 07:24

Huomenta kaikille
Täällä aamuaurinko paistaa,edes jotain virkistystä ahdistukseen!

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 01.04.2015 klo 08:01

Luin tämän aamun hengellisestä kirjasta missä on joka päivälle teksti: että on kiinnityttävä Jumalan suojelukseen silloin kun on myrskyä ja tuuli raivoaa ulkopuolella. Uskottava lujasti että Hän suojelee myrskyn ajan.

Muutaman kerran tein siten että kun oikein ahdisti, menin lattialle makaamaan ja sanoin että no nyt, antaa tulla, kaikki paha mikä on tulossa, antaa tulla. Ja uskokaa pois, mitään ei tapahtunut. Tuli täydellinen hiljaisuus. Yhtään ajatusta ei päässä risteillyt ja se tuntui ihanalta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.04.2015 klo 10:47

Hei, Arka!

Täällä on ollut aamusta harmaata, taivas pilvessä, mutta nyt alkaa ilmeisesti taas sadella. Olin ajatellut selviäväni kuivana tästä päivästä ja kaikista käymisistäni. Mä kaipaan auringonpaistetta. Olisi kiva kulkea tavallisissa kävelykengissä talvikenkien sijaan. Pyörän olenkin jo ottanut käyttöön.

Tyttö tuli eilen. On nyt koulussa ja tulee koulun jälkeen taas mulle.

Mua masentaa jonkin verran. Melkein itkettäisi, mutta itku ei tule.

Voimia päivääsi. Rukoilen puolestasi!😍