Eikös ihminen voi mennä hoitoon jos on vaaraksi itselleen ja jokainen, joka sanoo itsensä tappavansa on jo vaarallinen. Ei saa muiden mieltä rassata sillä asialla, se ei ole leikin asia.
tässä ketjussa on kirjoitettu jo monta kertaa kaikenlaisia ohjeita ja neuvoja millä voisitte kokeilla saada elämäänne kuntoon.
Ymmärrän että tuo leikki itsemurha-jutulla on hätähuuto, mutta miksi ette kuule kun teille sanotaan, että ei saa ajatella itsemurhaa? Jokakerta kun se ajatus tulee päähän niin sanotte että mene pois, niin monta kerta,a että ajatus tottuu siihen ettei se sitten enää tule, se ajatus.
kaikki on kuitenkin kertusta, oppimista, oppimista pois pahoista tavoista. Ei kukaan voi ketään auttaa, ellei autettava itse tee sitä että uskoo ja tekee niinkuin sanotaan.
Olette hellineet itsesäälisiä ajatuksia jo liian pitkään, itsesääli on pahinta mitä ihminen itselleen tekee.
Miksi kirjoitan noin kiivaasti? Koska minulle sanottiin melkein samat sanat, en sanatarkkaan niitä muista, mutta aloin kyllä hävetä sitä, että kehtasin olla niin itskeäs ja julma ihminen, että uhkasin itsemurhalla. Siitä alkoi muutos, lopetin hellimästä ajatusta itsemurhasta ja päätin elää tämän elämän loppuun saakka ja loppu tulee sitten kun on aika siihen asti yritän olla hyödyksi muille.
Ja tiedän miltä tuntuu kun henkisesti rassataan, niin on minuakin henkisesti kiusattu, ei vastata puhelimeen ja saan hädissäni odottaa onko joku enää hengissä, monta vuotta sitä samaa peliä. Ja hän on surkeana itsesäälissä aina vaan, kun "hänellä on asiat niin huonosti, ei töitä, ei koulua, ei mitään", ja unohtaa täysin sen, että itse omilla teoillaan sen aiheutti. huh, että nyt on sydän täynnä kiukkua siitä, että minua on käytetty hyväksi. myötämielistä mieltäni on käytetty hyväksi ja se suututtaa. läheinen henkilö kehtaa käyttää hyväkseen minun hempeää ja liian kilttiä ymmärtäväistä mieltä. Olen nyt vihainen kun en ole huomannut että minua käytetään hyväksi. olen liian ymmärtäväinen, liian kiltti ja liikaa luulen että autan muita.
Kirjoitan tämän tähän siksi,että jotka ovat tyytymättömiä elämäänsä ja itsekkäästi vain käpertyvät oman navan ympärille huomaisivat väärän ajatusmallin. Lähimmäiseni on tosi itsekäs ihminen, täysi narsisti, nyt sen myönnän. Hänellä ei liikene myötätuntoa kuin silloin kun saa jotain itselleen, aina vain vaatimassa itselleen ja odottaa että muut ihmiset tekisivät hänen elämästään mukavan, kun hänen itsensä pitäisi alkaa toimia. Polttaa tupakkaa ketjussa melkein, juopottelee ja viettää aikaa samanhenkisten kanssa jotka odottavat että yhteiskunnan tai yleensä muiden velvollisuus on heidän elämänsä mukavaksi tekeminen. Siihen olen nyt tympäänytynyt.
mutta ilmeisesti jokaisen on itse hoksattava missä menee vikaan. kannettu vesi ei kaivossa pysy.