Taistelua päivästä toiseen

Taistelua päivästä toiseen

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 16:43

Heippa
Älä ikinä vertaa itseäsi muihin.
Äläkä ikinä häpeä itseäsi.
Vaan arvostat itseäsi sellaisena kuin sinä olet ja keskityt nyt itsesi hoitamaan kuntoon
eli masennuksen ja väsymyksen.
Et ole elämässä epäonnistunut vaan nyt sinulla on elämässä vähän ongelmia
mutta hiljakseen hoidetaan asiat kuntoon.
Pyri liikkumaan ulkona luonnossa ja tee kaikkea pieniä asioita mistä
sinä tulet onnelliseksi ja mistä sinulle tulee huvä olo.
Kuuntele musiikkia musikilla on voimaa.
Onko sinulla ketään ystäviä / kaveria jolle voisit kertoa iloja ja suruja ???
Se helpottas kyllä elämää.
Kun olet sairauslomalla ja tulosi on tippunut niin oletko selvittänyt esim toimeentulotuen ???
Seurakunnasta saa monesti esim ruokaavustusta ja rahallistakin avustusta
Nekin kannattaa selvittää ???
Kirjoita miten olet jaksanut niin minä vastaan sinulle ja yritän auttaa ja neuvoa.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä arka kirjoittanut 11.09.2014 klo 19:11

Hei Sarrukka!
Rukoilen puolestasi, muista sinäkin minua rukouksissasi.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 12.09.2014 klo 17:54

Hei arka
Kiitos että rukoilet puolestani. Minä myös muistan sinua rukouksissani. Miten
muuten jakselet? Eilen kävi kotikuntouttaja. Juteltiin ja käytiin kävelyllä..
Soitin psykiatrian sairaanhoitajalle. Aikoi tuosta unihommasta puhua lääkärille
Luulen vain ettei vaihda lääkkeitä näkemättä. Olen kyläilemässä kaverin luona.
Täällä niin hiljaista maaseudun rauhassa. Olo on edelleen ahdistunut ja hermostunut.
Olen joutunut ottamaan xanoria 2 päivässä.. Jotenkin väsynyt olo ei jaksa tehdä
mitään. Ilta menee tvtä katsoessa ja netissä.

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.09.2014 klo 08:07

Hei Sarrukka!
Hyvä että lääkäri katsoo sitä sinun unihommaasi. Minullakin 25. päivä lääkäri. Minäkin olen aika ahdistunut ja levoton. Kiva että kotikuntouttaja kävi luonasi ja kävit kyläilemässä. Jatkan rukoilua puolestasi.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 13.09.2014 klo 18:47

Hei arka
Miten päiväsi on sujunut? Tulin juuri saunasta. Päivällä vähän siivoilin täällä kaverin
luona. Tuntuu vain ettei mikään kiinnosta. Tänään ollut tosi ihana aurinkoinen sää.
olen ollut ulkona. Pienen kävelylenkin tein. Jospa tosiaan saisi muutoksia lääkkeisiin.
Näin ei voi jatkua. Ei tätä jaksia kauan
Hyvää illan jatkoa sinulle kirjoittele kun ehdit.

Käyttäjä arka kirjoittanut 13.09.2014 klo 19:47

Hei Sarrukka!
Olen ollut tänään tosi ahdistunut. Mielessä pyörii vaan se etten valmistunut sairaanhoitajaksi. Aina kun yritän ajatella jotain muuta tulee se sairaanhoitaja mieleen. Minulla olisi kaksi Opamoxia mutta yritän säästää. Luin kirjoituksesi toisesta ketjusta, sinullakin on vaikeaa. Rukoillaan!

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 14.09.2014 klo 13:59

Hei arka
olisipa jokin keino hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet. Pääsisit pakkoajatuksesta
ettet valmistunut sairaanhoitajaksi. Ymmärrän että vaikeaa kuitenkin niin vähästä
kiinni valmistuminen. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Olet saavuttanut paljon elämässä.
Sinulla ihana perhe joka rakastaa sinua. Olen edelleen kyläilemässä. Tänne tulossa
vieraita. Ihmisiä joita enkoskaan nähnyt. Jännittää ja hermostuttaa. En osaa
keskustella vieraitten ihmisten kanssa. Menen aivan lukkoon. Olen käveleskellyt ulkona
ja täällä netissä ollut. Aamulla käytiin ajelulla ja paikallisella huoltoasemalla.

Käyttäjä arka kirjoittanut 15.09.2014 klo 09:40

Hei Sarrukka!
Viivitkö pitkään kyläreissulla? Oliko sinulla mukavaa? Minä olen tuskainen, tunnista toiseen ritän selvitä. Jeesusta rukoilen. Mieheni nukkuu vielä. Itse heräsin jo viideltä. Laitoin tytölle aamiaisen kun lähti kouluun. Milloin sinulle tulee kotikuntouttaja? Kirjoittele taas pian!

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 15.09.2014 klo 11:56

Keskiviikkona menen kotiin.Kyllähän tämä menee. Ahdistus ja hermoileminen ei
kadonnut mihinkään. Tuskainen olo. Yrittänyt pientä siivousta tehdä ja olla ulkona.
Elämisen ilo vain kadonnut. Kotikuntouttaja lomalla tämän viikon. En halunnut
että kukaan outo ihminen tulee hänen sijastaan. Olisin vain ahdistunut. Ensi viikolla
taas tapaamme. Yritetään mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Toivotaan että elämä
voittaa vielä. Paljon voimia sinulle päivääsi. Rukoillaan.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 15.09.2014 klo 12:08

Elämä on jatkuvaa selviytymistaistelua. Alan väsyä tähän.Joskus käy mielessä
onko mun elämällä mitään merkitystä. Miksi olen täällä.

Käyttäjä arka kirjoittanut 16.09.2014 klo 07:01

Hei Sarrukka!
Kiitos kun olet pistänyt viestiä itsestäsi, ajattelen sinua paljon. Minunkin elämäni on selvitymistaistelua, tunnista toiseen olen rittänyt kestää, Nyt onneksi sain nukuttua kokonaisen yön, siitä kiitin Jeesusta. Tänään kai pitäisi käydä kaupassa. Muut nukkuvat vielä, tytölläkin on vasta kymmeneksi kouluun. Rukoillaan Sarrukka! Kirjoita pian.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 16.09.2014 klo 10:43

Hei arka
Hyvä että sait nukuttua. Jaksaa paremmin päivän. Mitä aiot touhuta Tosi
kaunis aurinkoinen päivä. Kaverilla muutama penkki perunaa. Tänään perunan
nostopäivä. En olekkaan ollut kuin lapsena perunapellolla. Eilen illalla iski paniikki-
kohtaus. Sydän hakkasi pulssi huiteli pilvissä. Tuntui et tukehdun. Yön nukuin
melko hyvin. Ahdistus väijyy taustalla koko ajan. Tiedän että kotona taas vaikeaa.
Täällä ollut helpompi olla. Perjantaina sairaanhoitajan aika. 6.10 suunnittelevat
lääkäriaikaa. Voi kun olisi lääkäri joka ymmärtää minuakin. Olen tosi huono
selittämään asioita. Hermostun. Siunausta sinulle päivääsi. Jaksellaan Kirjoittele
kuulumisiasi

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.09.2014 klo 00:35

Hei Sarrukka!
Hyvä että sait nukuttua. Ikävä kun tuli se paniikkikohtaus. Toivottavasti saat pian sen lääkäriajan ja lääkäri on sellainen kun pitää. Jaksoitko nostaa perunaa? Minulla oli vaikeaa tuskaisuutta aamupäivän, iltapäivällä helpotti vähän, IM-ajatus helpottaa. Mies sanoi että on vähän väsyynyyt pyyörittään aina kaikkee. Minä kyllä teen enimmät kotityöt mutta hän huolehtii juoksevista asioista, kuten raha-asiat, mitä tuodaan kaupasta jne. Yritän alkaa huolehtia niistä enemmän. Saa nähdä saanko yöllä nukuttua. Rukoillaan Sarrukka! Kaikkea hyvää Sinulle!

Käyttäjä arka kirjoittanut 17.09.2014 klo 15:57

Nyt on paljon itsemurha-ajatuksia!

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 17.09.2014 klo 21:15

Hei arka
Miten voit? Jos sinäkin saisit paremmat lääkkeet ja olosi helpottaisi. Oletko
saanut nukuttua? Miten päiväsi muuten mennyt? Peruna tuli nostettua. Muuten
Ihan kivaa mutta polvi ei oikein meinannut kestää. Pari kertaa kaaduin . Illalla
polvea särki ja oli turvoksissa keräsi nestettä. Sille ei tällä tietoa tehdä mitään
jumpata pitäisi. Alkanut noita paniikki kohtauksia tulla ahdistuksen lisäksi. Tulin
tänään kotiin. Pyykkiä pessyt siinä päivän työt.Huomenna lupasi aurinkoista päivää
Jaksaisi käydä kävelyllä. Yksi tuttu toi omenoita. Jos jaksan leivon omenapiirakkaa
Tuntuu niin oudolta olla kotona. Pelottaa saako nukuttua. Jaksellaan. Rukoilen
puolestasi. Mukava kun kirjoittelet
...

Käyttäjä arka kirjoittanut 18.09.2014 klo 07:00

Pakkoajatuksia ja itsemurha-ajatuksia on paljon. Kuvittelen koko ajan millaista elämä olisi jos olisin sairaanhoitaja. Tunnen paljon tuskaa. Haluaisin kuolla. Päivät on pitkiä kun pakkoajatuksia niin paljon, ja herään aina aika aikaisin.