Arka,
Pahoittelut, että en ole välillä kirjoittanut. On tässä viikonlopulla ollut kaikenlaista. Välillä vähän tylsää tuon helleilman vuoksi, kun olen siihen jo vähän kyllästynyt, eikä ole niin huvittanut olla perjantain jälkeen liikenteessä.
Sitten eilen siivosin melkein koko päivän (ajan kuluksi) ja miehen kanssa kehittyi oikein perheriita, joka onneksi kyllä sovittiin melkein saman tien, mutta aina se kuitenkin kurjaa, kun en tykkää riidellä, vaikka sorrunkin usein sanomaan liian kärkevästi asioita. Joskus se sitten miehelläkin pimahtaa jos on omia huoliaan ja kipujaan.
Tänään sitten ollut melko rela päivä. Satanut ja ukkostanut kunnolla. Aamulla nukuttiin hieman pidempään, kun eilen tuli vähän valvottua. Aamukahvia ja myöhemmin munakasta. Lukenut lehtejä ja pessyt hiukset. Äidin kanssa juttelin puhelimessa.
Miehen kanssa tänään ihan mukava ja rakkaudellinen tunnelma, kun eilinen riita ja sen sopiminen puhdistivat patoutuneita asioita.
Mies meni käymään ex-naapurimme luona ja samalla kaupassa.
Minä taidan alkaa valmistelemaan ruokaa.
Ai niin, on minulla vielä se Jeesus-taulu ja se on sellainen "paimentaulu", jossa Jeesus on karitsa sylissään. Oikein kaunis, vanhempi taulu. Löysin sen eräästä osto ja myyntiliikkeestä ajat sitten. Täällä uudessa kodissa se vasta etsii paikkaansa, mutta tulee sen kyllä löytämään. Raamattua olen alkanut tutkimaan vasta nyt aikuisena. Aikanaan olin teininä kapinallinen, enkä käynyt edes rippikoulua ja erosin kirkosta. Vuosi sitten liityin uudelleen kirkkoon. Raamattua tutkin kuitenkin enemmän filosofisena kirjana, kuin uskoakseni siihen sokeasti. Muutenkaan en meinaa liittyä mihinkään uskonlahkoon, enkä osallistua ainakaan säännöllisesti mihinkään tilaisuuksiin. Musiikista tykkään, joten olisi kiva joskus johonkin seurakunnan konserttiin mennä. Nämä asiat elävät minun päässäni omaa elämäänsä ja annan ajatusten ja oivallusten muotoutua omaan tahtiinsa. Tietty vahva käsitys minulla on ollut taivasasioista kuitenkin koko ikäni. Olen lapsesta saakka uskonut Jeesukseen, Jumalaan ja Enkeleihin. Olen tällainen yksinäinen vaeltaja näiden asioiden suhteen, vaikka enhän tietenkään ole sillä tavalla yksin, että enkelit ovat koko ajan minun kanssani.
Kuten myös sinun kanssasi.
Kaikkea hyvää sinulle sunnuntaihin ja huomiseen alkavaan viikkoon🙂👍