Terve "arka", On se mukava aina kun jonkun kanssa voi vaihdella ajatuksia, jotenkin ainakin minä koen ettei ole tarpeeksi juttukaveria ja aina kun vaikka täällä voi näin höpistä niin se tuntuu kuitenkin enemmän henkilökohtaiselta kontaktilta ja auttaa oloa. Saatoin ehkä antaa liian positiivista kuvaa tuosta omasta taloudesta, sen takia se eläke tai joku kuntoutusraha olisi tosi tärkeä, saisi edes vuodeksi niin tietäisi että pärjää jotenkin. Kuten mainitsin siitä yrittämisestä, ei siitä pääse pois ja minulla lankeaa aika moiset maksut lainoista mitä olen takaamassa ja se vain pakottaa jatkamaan jollakin tavalla. Tosin tällä viikolla selvisi 2 isompaa asiaa mitkä on roikkuneet epävarmoina ja heti helpotti vaikka päätökset oli aika rajuja, kun on työntekijöitä niin siinä on aina niin monen ihmisen tilanne vastuullani ja ne on nyt päällimmäisenä mielessä, kaikille ei ole töitä tulevaisuudessa kun Suomen tilanne on aika vaikea, sitä ei vielä oikein kunnolla ole hyväksytty sitä tosiseikkaa että Suomi ajautuu aika kovaan lamaan, minulla on jonkinlainen käsitys pienyrittäjien tilanteesta ja ihan varmasti siellä on pahin edessä. Kylläpä se karkasi taas juttu, kyllä se vaimo on ymmärtänyt ja hyväksynyt tilanteen ja on valmis isoihinkin muutoksiin omassa taloudessa jos on pakko myydä jotain että selvitään taloudellisesti, se ehkä vähän itseä oudoksuttaa kun hän ei halua lähteä käymään sen minun terapeutin luonna edes vähän juttelemassa, kuitenkin vaimo ihmettelee minun puheita välillä ja on se varmaan tämä paraneminen semmoinen kokonaisvaltainen juttu, tarkoitan ihan perusarvoja ja luulen että olen alkanut jo vähän ymmärtämään miten pitäisi alkaa elämään jotta sen rauhan saisi. meillä on semmoinen vielä lisämausteena, poika aikuinen mies, selvisi 2-3 vuotta sitten että hän käyttänyt monta vuotta huumeita ja nyt on yritetty saada poika pelastettua, aika hyvältä näyttä sen suhteen nyt, mutta ei sitä tiedä luottaa liikaa. Itse olen ehkä paennut sitten työhön, suunnilleen 7 päivää viikossa 12 tuntia varmaan keskimäärin, tätä jatku siihen asti keväällä kun sitten ajoin bussipysäkille ja heitin puhelimen metsään ja menin lääkäriin. Varmaa se lekuri pelasti hengen silloin, nyt myöhemmin vasta olen älynnyt kuinka paha se tilanne oikein olikaan. Varmaan se vaimo ajattelee kun on nähnyt tuon minun homman läheltä että nyt on minun vuoro olla helpomalla, onhan se minun työ mahdollistanut ihan hyvän elintason. Niin se vielä että emäntä ottaa tuon pojan asian huomattavasti raskaammin kuin minä, tai sitten olen vain niin hyvä panemaan asioita sivuun, se on varmaan joku suojamekanismi. Että tämmöiset jutut, ajattelin vain moikata mutta asiaa on niiin paljon. hyvää viikonloppua ja vastailehan aina, ja jos uskallat/haluat kertoa omista asioista niin minä kyllä voin olla terapeuttina, olen varmasti hyvä neuvomaan kun oma elämä sekaisin, mutta ainakin on vilpitöntä ja rehellistä hommaa neuvot, ja minua saa kyllä neuvoa jos hoksaat jotakin aivan tyhmää. Miten se oli se laulukin, hulluja ei me olla mutta joskus on vaikeaa.🙂👍