moikka!
Kirjoitan nyt tänne hiukan tuntojani, kun en oikein muuallekkaan voi....
eli......
olen kesällä 27-vuotta täyttävä nainen. Elämäni on mennyt palasiksi hyvin monella eri tavalla.
Aloitetaanpa nyt siitä, että ensimmäisenä tuli vastaan avioero. Avioliitto ei ollut pitkäkestoinen, mutta suhde alkoi jo ihan teini-iässä, olimme yhdessä 11 vuotta. Josta yhdessäkin asuimme n.10 vuotta. Meillä oli ihana talo, kaksi koiraa ja tulevaisuuden suunnitelmat valmiina. Mutta toisin kävi. Vuoden 2012 tammikuussa muutin yksin omilleni, ja tässä vaiheessa mukaan astui masennus, en missään vaiheessa luultavasti kerennyt siitä ns.parantumaan, mutta aloin kuitenkin seurustelemaan uuden miehen kanssa viime kesänä. Vaihdoin kaupunkia, ja se tuntui hyvältä idealta ja olo oli hyvä. Kuitenkin mennyttä on kova ikävä, lähes jatkuvasti.
Seuraavana edessä oli keskenmeno. Ei toivottu lapsi, mutta olin päättänyt pitää lapsen kuitenkin ja nykyinen miesystäväni oli samaa mieltä... Olen halunnut lasta jo pitkään, ja luulin että olen kykenemätön tulemaan raskaaksi, koska ex-mieheni kanssa ei koskaan tärpännyt, vaikka ehkäisyä emme käyttäneet vuosiin.
Tässä vaiheessa masennus alkoi puskemaan päälle taas kunnolla, mutta en kuitenkaan hakenut apua, koska olen siinä todella huono...
Ja nyt viimeisimpään... kuukausi rohdun tyhjennyksen jälkeen(joka tehtiin siis koska sikiö ei kehittynyt), kohtasi minua Äidin kuolema..... Täysin yllättäen. Tämä tapahtui siis tällä viikolla, tiistaina.En edes käsitä asiaa vielä kunnolla, mutta nyt olo on todella, todella tukala.
Päätin hakea apua mielenterveyspuolelta, mutta kuinkas kävi... en sitä saanut. Jokaikisestä paikasta laitettiin soittamaan toiseen paikkaan, enkä enää jaksanut jatkaa soittelua. nyt mietin mitä hemmettiä sitä kuuluisi tehdä.
Päässä pyörii jos jonkinlaista ajatusta, ja niistä yksikään ei ole millään tavalla positiivinen..
Tähän kaikkeen lisäksi minua uhkaa asunnottomuus.
Ja tämän syöksykierteen alettua viime keväänä, mukaan tulivat myös päihteet...ne laittomat...