hei kaikille! En ole kirjoittanut tänne, kun en muistanut käyttäjätunnusta, enkä sitten tajunnut/jaksanut rekisteröityä uudelleen ja muistin, että kirjoitusoikeuksissa menee jonkin aikaa ennen kuin ne saa. No, tänään sitten rekisteröidyin uudelleen. ja kirjoitus oikatkin tuli samantien.
Olen nyt taas huonossa kunnossa. Haaveilen itsemurhasta ja tästä elämästä poispääsystä. Ja haluisin siten myös kostaa tunteettomille ja ymmärtämättömille sukulaisille, jättäisin viestin lähtiessä.
Mutta en ollenkaan tullut ajatelleeksi, että myös ex-poikaystäväni kärsisi siitä. Ja jotkut tutut/kaverit. Mutta kun en jaksa tätä jatkuvaa taistelua päivästä toiseen. Elämä on yhtä selviytymistä koko ajan. Ja olen itkenyt, valvonut, ollut netissä, polttanut tupakkaa. Olin 2 viikkoa ilman, mutta olin niin vihainen ja ärtynyt koko ajan etten sitten halunnut kiusata enää itseäni.
Sitten tulikin mieleen, että jos en voi/saa itsaria tehdä, niin voinhan itseni tappaa myös syömällä kaikkea hyvää ja epäterveellistä ja kuolla sydänkohtaukseen, joka onkin toiveeni. Painan nyt jo 130kg ja sekin masentaa, varsinkin kun chatissa ihmiset haukkuvat jatkuvasti kun nimimerkistäni näkee, että olen lihava. Mutta ainakin se olisi luonnollisempi kuolema kuin itsemurha. Miksen saa olla edes lihava rauhassa. En rupea toisten painostuksesta laihduttamaan, enkä juuri nyt edes siihen pysty. On jo kyllin raskasta yleensä elää täällä.
Ja joulupäivänä mutsini sanat kun hän arvosteli, paheksui ja haukkui asuntoani, olin 5 päivää lamaannuttavan ahdistuksen vallassa. Hän on soittanut pari kertaa, mutten ole vastannut, enkä vastaa. En halua siskonkaan kanssa olla tekemisissä sillä hänkään ei ymmärrä. Kun facebookissa kirjoitin, että mulla lamaava ahdistus, enkä pääse mihinkään, ja että sitä ei ymmärrä sellainen, jolla sitä ei ole ollu, niin sain vastauksen, että mene kävelyllä, ehkä piristys. Hoh hhoijaa. Jos on lamaava ahdistus, niin ei pysty. Sitähän terve ei ymmärrä. Toiset ahdistuksessa tekevät. toiset lamaantuvat. En ole jaksanut käydä AAL-ryhmissäkään kun unirytmit ihan sekaisin. Nukun päivät ja valvon yöt. Tai vaikka valvoisin päivällä niin silti valvon myös yöt. Välillä otan tunnin tai kahden torkut, ja sitten ei tule yöllä unta, mutta en vain ole välillä saanut itseäni pidettyä hereillä vaan nukahtanut, ja sitten taas valvonut.
Mähän olen eläkkeellä, ja teen jotain hanttihommia, mutta ahdistuneena ei pysty tekemään niitäkään, ja sitten on rahapulassa.
Eilen juttelin siskonpojan kanssa, jota olen pitänyt mukavana, mutta tuli hänenkin kanssa erimielisyyttä kun hänkään ei ymmärtänyt mun alkoholismia. En muista mistä se juttu alkoi, mutta joka tapauksessa läppäsin luurin kiinni ja laitoin viestin, että turha puhua asiasta, josta toinen ei ymmmärrä. hänkin arvosteli ja ihmetteli miksi mun pitää "analysoida" ja tietää sairaudesta niin paljon. Haloo, jos hänellä olisi diabetes tai syöpä, eikö hän haluisi tietää siitä kaiken ja miten siitä voi toipua.
Alkoholismi kun ei ole mikään helppo sairaus vaan sielullinen, hengellinen ja fyysinen, jota eivät edes monet lääkärit tajua. Olen käynyt AA-ryhmissä kohta 14-vuotta ja tiedän siitä aika paljon, joten miksi jonkun tyhmän siskon pojan täytyy siitä alkaa mun kanssa kiistelemään. No, juttelin yhden exän kanssa ja ystävättäreni, niin hekin myönsivät, etteivät ole fiksua rekkakuskia koskaan tavanneet. Ei voi mitään. Vaikka itse en ole opiskellut, niin mulla rankka elämänkokemus on tuonut näkemystä ja viisautta asioihin. Mä en vaan jaksa aina vaan puolustella mun valintoja ja tekoja ja olemassaoloani kaikille ymmärtämättömille. Se vie voimia ja tekee lamaantuneeksi ja ahdistuneeksi vielä enemmän. Nyt päätinkin, etten ole sukulaisten kanssa enää missään tekemisissä. Samaa mieltä oli myös energiahoitajani. Ja hän oli ihan järkyttynyt siitä, miten mutsi mua kohteli.
Kärsin myös niistä pakkoajatuksista ja mutsin haukkumiset ja siskonpojan sanat ja kesäromanssin (rupisammakoksi muuttuneen prinssin) satuttavat sanat tulevat aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan mieleen.