Moi. Kerron tähän aluksi vähän itsestäni. Olen perheellinen nainen ja aina ollut herkkä,jopa yliherkkä.Välillä se on siunaus ja välillä kirous.Nyt on taas kirouksen vuoro. Olen aina ollut masentuvaa ja ahdistuvaa tyyppiä ja ekan lapsen jälkeen sain lääkityksen ja jotenkin olen räpiköinyt tänne asti.Kärsin myös sosiaalisten tilanteiden pelosta ja kaikki työkkärit tai työhaastattelut ovat painajaista. No, äskettäin alotin uudessa paikassa ja heti aluksi kaikki takkusi ja nyt olen siinä pisteessä että olen varannut ajan lääkäriin kun en kykene töihin. Olen aivan paniikissa,työ on raskasta,koko päivä jaloilla,kuuma ja vain yksi tauko ja pomon kanssa en tule toimeen,suorastaan pelkään sitä. Toivon että lääkäri ottaa minut tosissaan ja kuuntelee ja saisin kasattua itseni. En ole koskaan rohjennut mennä mielenterkkaan vaikka välillä haluisin,en tiedä olisiko siitä apua. Jos jollakin on vähänkin tän suuntaisia kokemuksia niin kirjoittakaa miten ootte selvinny. Mä lopetan ton työn, kunhan vain uskaltaisin kertoa siitä työnantajalle. Olen vielä koeajalla,onneksi.😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.