Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.06.2016 klo 18:45

mä huomasin, kuinka helppoa on oksentaa, vaikka tyttö oli kotona ja hänellä oli kaveri. Vaikka viipysin vessas, ei tyttö kysynyt mitään. Kesken kaiken hän tuli tuomaan pyykit, mut ei kysynyt mitään.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.06.2016 klo 22:20

Saloka, toivottavasti emme pahemmin "tartuta" tautejamme tyttöihimme. Minä olen sen jo tehnyt, vaikka tyttö ei tiennyt sitä tehdessään.

Tämä päivä on ollut aika ok. Olen keksinyt keinon ongelmakäyttäytyä. Ei vain onnistu kuin satunnaisesti...

Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää teille kaikille!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.06.2016 klo 11:27

Ahdistaa. Ongelmakäyttäydyin,

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.06.2016 klo 17:46

Olen pakkaillut kurssia varten. Vähän jännittää. Ja ahdistaakin. Tekee mieli ongelmakäyttäytyä, muten nyt voi

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2016 klo 14:09

miten kurssilla meni?
Ootko saanut lanka pulman ratkaistuu? harmi että mä asun täällä, olisin muuten tarjonnut omia.

Rauhallista ja hyvää loppukesää sulle.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.07.2016 klo 16:24

Hei, Saloka.

Kurssi on takana. Olen tosi väsynyt. Niin väsynyt, että tekee mieli kuolla. Mutta ihan ok kurssi. Olen vain vielä niin masentunut, etten jaksa niin kuin normaalisti. Kirjoitan myöhemmin lisää. Nyt melkein itken väsymystä. Tahdon pois!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.07.2016 klo 09:03

Olen miehen luona vielä. Mietin asioita, jotka pitäisi tehdä ja jotka olen luvannut tehdä. Tuntuu, etten jaksa. Olenko vielä elossa silloin...? Vai joudunko sairaalaan...? Elämä tuntuu epävarmalta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.07.2016 klo 18:22

*hali*

Mä en sairaalaan halua. NÄin kuinka surullinen tyttö oli, ku olin kauan pois. Yritän jotenkin pärjätä tässä, vaikka elämä syömishäiriön kanssa on vaikeeta. Onneks ilma hiukan viileni. Ei ole joka paikka hiestä märkänä.

TOivon että jaksaisit. 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.07.2016 klo 19:57

Hei, Saloka. Halia kaipaan...

Jaksaminen on nyt aika hukassa. Käytiin tänään miehen kanssa kyläilemässä. Uuvuttaa sekin. Luovuttamisen halu on voimakas.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.07.2016 klo 19:11

Pelottaa. En jaksaisi elää...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.07.2016 klo 19:56

Palasin kotiin. Ja sain heti paniikkikohtauksen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.07.2016 klo 09:15

Heräsin ekan kerran puolenyön jälkeen, sitten myöhemmin muutaman kerran. Onneksi menin sänkyyn takaisin nukkumaan, vaikka mietin valvomaan jäämistä. Nousin nyt sitten kokonaan ennen kuutta.

En tiedä, mitä ajattelen elämästä ja kuolemasta. Olen väsynyt elämään. Se ei tarjoa mitään. Kaikki on ilotonta. Olen outo ja vieras. Haluaisin luovuttaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.07.2016 klo 13:01

älä luovuta. Onko sulla masennukseen lääkettä? Itekin yritän tarpoo täällä suossa eteenpäin. Jotenkin va päässä huutaa et "jaksaa, jaksaa". En voi luovuttaa, vaikka niin tekee mieli. tsemppiä sulle jaksamiseen

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.07.2016 klo 08:20

saloka kirjoitti 8.7.2016 13:1

älä luovuta. Onko sulla masennukseen lääkettä? Itekin yritän tarpoo täällä suossa eteenpäin. Jotenkin va päässä huutaa et "jaksaa, jaksaa". En voi luovuttaa, vaikka niin tekee mieli. tsemppiä sulle jaksamiseen

Hei, Saloka!

Mulla menee lääkkeitä kuin pienellä kylällä. Taisi tuossa aamulääkkessä mennä kuutta eri lääkettä...

Mietin tuota jaksamista. Olisi yksi tapahtuma, jonne voisin mennä. En tiedä, jaksanko ja haluanko. Olen nyt vähän itkuinen. Ehkä menen käymään iltapäivästä. En ole enää niin uupuneen oloinen psyykkisesti kuin, mitä olin vielä pari päivää sitten. Jotenkin paha olo mulla kuitenkin on.

On tuossa mun jaksamisessa sekin puoli, etten oikein haluakaan jaksaa. Onko se sitten luovuttamisen halua? Vai sitä, että tietää, etteivät voimat riitä? Realismia?

Voimia kuitenkin viikonloppuun kaikille!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.07.2016 klo 05:53

Nousin ennen viittä. Ei oikein väsytä enää. Menen tänään vielä yhteen tilaisuuteen. Ellei sää muutu ihan mahdotomaksi.

Pahin uupumus on nyt ohi. En jaksaisi kuitenkaan mitään. Mua pyydetttiin kylään tutulle. En jaksaisi enkä haluaisi. En nyt jaksaisi elää. Teen pakko-asioita. Milloin saisin levätä?!