Hei, Saloka.
Auttaako sulla oloon puhuminen tai kirjoittaminen? Kirjoitat ainakin tänne näille sivuille...? Mulle olon jakaminen on tärkeää ja keskeistä. Ehkä sitä ei ole niin yksin, kun kertoo jollekulle olostaan. Ja ehkä se - voi - antaa hyväksytyksi tulemisen kokemuksen. Kelpaan, vaikka olen tällainen.
Olen taas herännyt aikaisin. Mulla on yksi tapaaminen aamusta, joten olen mielelläni hereillä. Tosin voi olla, että menen vielä torkkumaan. Katkonaista unta siis. Tänään on ohjelmaa muutenkin. En vain jaksaisi mitään. Ja valmistelen tulevaa, vaikka haluaisin kieltäytyä kaikesta. En halua, ja silti teen. Miksen saa kuunnella itseäni?! Koska se, mitä suunnittelen, voi tehdä minulle kuitenkin hyvää... Mutta kun menen sinne tällä hetkellä vastentahtoissti. Menen esittämään itseäni iloisena. Voinko näyttää siellä, etten voi hyvin? En tiedä. Ehkä se ryhmä kestäisi sen. Tai sitten ei...
Lupasin eilen illalla yhdelle ihmiselle, että jos meinaan tosissaan ottaa yliannostuksen, lähden sitä ennen päivystykseen. Kova lupaus, ja meinasin rikkoa sen. Olin vain niin väsynyt, että menin nukkumaan. (Laittaisin tähän hymiön, mutten osaa valita, minkä. Laitan siis kaikki, jotka mielessäni sopisivat tähän...:😉😋☹️😭🤕😴😯🗯️) Mulle se, että lupaan jollekin, vaikka ihan vieraalle ihmiselle, jotain, on aika painava lupaus. Yritän toteutaa sen. Ja kun lupaan, etten vahingoita pahemmin itseäni, saa se mut suojelemaan itseäni.
Parvekkeen kukat on onnettomat. Pitänee ennen juhannuksen "rientoihin" lähtöä laittaa ne pois. Siedettävää päivän jatkoa teille kaikille!