Kiitos sanoistasi, Saloka!😍
Heräilin aamuyöstä/aamusta pari kertaa, mutta menin aina nukkumaan pienen valvomisen jälkeen. Nyt nousin puoli kahdeksan tienoilla - kuten sairaalassa. Väsyttää ja masentaa. Tekee mieli ongelmakäyttäytyä... Minkä sitten teinkin...
Mulla on mietinnässä kesän ohjelma ja oma jaksaminen siihen suhteutettuna. Haluaisin - kai - mennä yhdelle kesäkurssille, joka olisi muualla. En tiedä, jaksanko. Jotta siitä kurssista voisi nauttia kokonaan, pitäisi olla voimia. Mitä jos romahdan siellä tai sen jälkeen?! Onko kurssille menemisesssä järkeä?
Vähitellen on alkanut tuntua, että haluaisin mennä kurssille. Olen suunnnitellut mukaan otettavia tavaroita. Siirtymisiä paikasta toiselle. Siellä voisi olla kivaa. Ja voisi olla, että jaksaisin. Ainahan voin periaatteessa jättää kurssin kesken. Se olisi iso pettymys, mutta ehkä kestäisin sen. Ja kun siellä voi olla kivaa!
Mulla voi vain tulla tutkimuksia ja hoitoja lähiaikoina. Ehkä niitä voi siirtää.
Väsyttää ja nukuttaa edelleen. Menin nukkumaan jo puoli yhdeksän eli nukuin noin 10 ½ tuntia.
Viljelypalstalla käytiin eilen tutun kanssa. En uskaltanut mennä sinne yksin. En tiedä varmasti, miksen.
En tiedä, mitä tekisin tänään. En oikein jaksaisi tai haluaisi mitään. Ehkä ompelen tänään vähän. Ulkoilemaan asti tuskin pääsen. Painoa tullut kilon verran takaisin. Olen tosin helpottunut, kun olin vaa'alle mennessä varautunut vielä parin ylimääräisen lisäkilon kertymiseen. Herkut pannaan...
Ja mitähän tekisin sen kurssin suhteen...?