Olen tiskannut ja siistinyt paikkoja. Imuroida pitäisi - ennen huomista puoltapäivää.
Koen taas tuskaa avioerosta, joka oli silloin kauan sitten. Olin silloin täysi paska. En pidä itsestäni silloin enkä nyt. Huono, kelvoton ja täysi paska. Inhoan itseäni. Oikeastaan vihaan itseäni tällä hetkellä. Olen huono äiti, typerä äiti, kehno kumppani, rakastamaton tytär; kaikenkaikkiaan huono ja kelvoton. Hyi, hitto!😝
Ongelmakäyttäydyn.
Onneksi ulkona sataa. Ei tarvitse lähteä minnekään. Ei palstalle, ei kauppaan. Huomenna tehtävä nekin. Pakkoja.
Mun on nyt paha olla itseni kanssa. En tiedä, mitä tehdä. Puhuin hetken puhelimessa sukulaisen kanssa. En tietenkään (!) puhu tuntemuksistani. Miesystävällle kerroin, että voi olla, että hakeudun viikonloppuna päivystykseen masennuksen takia.
Pelkään sairaalaan menemistä. En voi välttämättä vaikuttaa rauhoittavien saantiin. Jos olo on kovinkin huono, miten kestän, jos en saa lääkkeitä?! Olla muiden armoilla. Se kai on pelkoni. Joudun päivystykseen mennessä harkitsemaan, mitä kestän. Kestänkö oloni kotona, hengissä, vai tarvitaanko sairaalaa kaikista uhkista huolimatta. Kumpi on pienempi paha? Kumpi on enemmän tarpeen? Tarvitsenko turvaan itseltäni? Mun on nyt tosi paha olla itseni kanssa. Tuntuu, etten pärjää.