Hei, Saloka. Haluaisin tuntea sinut ihan oikeasti! Kutsua sut kahville mun partsille tai tulla toteamaan keittiösi kuumuus...
Mä nukuin ihan hyvin puoli kymmenestä viiteen, heräten kai kerran. Mutta kyllä siitä silti jäi univelkaa.
Tuntuu tuskalliselta, kun on parvekkeen ovi raollaan. Kuulen linnun laulua. Sitä kuului myös silloin, sinä yönä, kun lähdin synnyttämään lasta. Se yö ja päivä oli yhtä h****ttiä. Menetin silloin luottamuksen elämään. Se kipu oli jotain, jolle mulla ei ole sanoja. Pelkään kipua edelleen. En voi ymmärttää, että joku vapaaehtoisesti otttaa esim. tatuoinnin. Mutta minähän viiltelen! Kaipaan silti kipua, vaikka tuo mun naarmuttaminen ei juuri kipua tuota, mutta on se siinä mukana kuitenkin. En ymmärrä logiikkaani.
Muutamia taimia olen jo siirtänyt parvekkeelle. En vain saa kaikkia mahtumaan sinne. Pääsisvät totuttelemaan ulkoilmaan. Varsinkin ne, jotka menevät palstalle. Lasitetulla parvekkeella ei olisi vaaraa paleltumisesta. --- Nyt siirsin kaikki taimet parvekkeelle. Ja ongelmäkäyttäydyin siinä sivussa.
Aika menee nopeasti. Heräsin ennen viittä, ja kello on jo tunnin enemmän. Tämä kirjoittaminen vie aikaa. Kangaskaupassa olisi nyt tarjous. Tarvitsenko ja mitä? Tekisi mieli ostoksille. Olen vain jo tälle kuulle tilannut kankaita niin paljon. Tuntuu, ettei pitäisi. Mutta... kun halvemmalla saa. Kai siellä on kilokankaatkin halvemmalla...?
Mutta ei ehkä tänään. Huomenna sitten. Paitsi, että mulla on huomenna paljon ohjelmaa. Ekä sittenkin jo tänään. Nyt tulee kiire miettiä,mitä tarvitsen...
Hyvää päivää teille kaikille ketjun seuraajille!!!🌻🙂🌻