Hei, Arka ja Autiotalon Kuunvalo.
Kiitos, kun olette kirjoittaneet!🙂 Tuntuu hyvältä. Joku välittää - siltä se tuntuu...
Olen eläkkeellä. Eläke sen verran suuri, etten saa toimeentulotukea. Silti rahat eivät oikein riitä. Mulla on lainaa, mutta en ole saanut sitä viime aikoina lyhennettyä. Harmittaa. Joka kuukausi suunnittelen, että seuraavassa kuussa maksan sitä takaisin, mutta suunnitelmaksi se jää. Taas olen tehnyt saman päätöksen ensi kuun osalta...
Itsemurha-ajatuksia mulla ei ole juuri ollut viime kuukauden aikana. Mutta vahingoitan itseäni käytännösä päivittäin. Useimmiten viillän useamman kerran päivässä. Ja yliannostuksia haluaisin ottaa, ja otan toisinaan. Tosin sen kokoisia, ettei niistä ole suoranaista vaaraa eli en lähde sairaalaan niiden takia.
Jaksan aika paljon asioita, mutta liikkuminen ei oikein kiinnosta. Aikaisemmin liikuin säännöllisesti. Kävin uimassa ja kävelyillä, ihan reippailla, mutta nyt se ei oikein onnistu .
Mä en ole koskaan voinut maata sängyssä, edes pahimpien masennusten aikana. Olen niin ahdistunu. Nyt haluaisin viiltää ja hakata päätä seinään.
Toivon, että teillä molemmilla olisi helpompi olla! Parempaa viikonlopun jatkoa!