Heräsin lopullisesti neljän aikoihin ja nousin silloin. Kolmelta olin saanut itseni vielä uneen, (lupaamalla itselleni, että saan nousta neljältä, mutta sängyssä on oltava siihen asti). Taisin sitten vielä torkahtaa.
Nukuin siis noin 6 ½ tuntia. Mulle kertyy koko ajan univelkaa. Eilen illalla nukuin tosin 1½ tuntia, ja jaksoin sen jälkeen vielä valvoa toiset 1½ tuntia. Eli kyllähän viimeiseen 24 tuntiin olen nukkunut yhteensä kahdeksan tuntia. Ei siis ihan huonosti. Mutta nukkuisin kyllä mielunmin yöllä ja vähän pitempään...
Mulla on ongelmia tämän tietokoneen kanssa. En tiedä, onko monitori menossa rikki vai itse tietokone. Sain nämä vielä äsken toimimaan, mutta oli se jo aika epätoivoista. Mun oli saatava yhdet paperit printattua, ja ei meineánnut onnistua. Lopulta kuitenkin monitorissa suostuu pysymään kuva päällä.
Kun en aamulla koneelle päässyt, oli olo ihan outo. En meinannut osata tehdä mitään muuta. Ajattelin tosin sitäkin, että kuinka paljon aika jäisi muuhun, jos en liki aina istuisi tässä aparaatin edessä. Tänään osasin kuitenkin tehdä muutkin: siiivosin ja järjestin keittiön. (Minkä saakin poistaa työtehtävien listalta.🙂)
Nyt ei masenna ihan niin paljon. Kai se vaikutaa, miten saa nukuttua. En mä kyllä tosiaan kuitenkaan mikään terve ole. Tahtoisin edelleen satuttaa itseäni. Haluaisin ongelmakäyttäytyä. Haluaisin kuolla. Tuntuu, etten jaksa. Lähes kaikki on merkityksetöntä. Teen asioita, mutta en tiedä, miksi niitä teen. Jotenkin tuntuu, että järjestän paikkoja kuolemaani varten. Mutta ei se ole kuitenkaan aivan koko totuus, ehkä sitten onneksi.
En halua jatkaa tätä elämää..😞