Mies lähti kotiinsa. Olo vähän tyhjä. Nyt oli ihan mukava ola. Se edellinen tapaaminen meni jo mun masentumiseni kanssa. Olin silloin niin tosi ärtynyt koko ajan. Ja nyt ei ollut ärtymyksestä tietoakaan.
Eilen oli taas paniikkikohtaus. Se tuli viljelypalstalla melkein heti mentyä. Eikä mulla ollut lääkkeitä mukana. Palattiin kotiin kiireellä. Mulla oli hätä, kun mulla piti olla hieroja parin tunnin kuluttua. En tiennyt, pystynkö sinne menemään. Maksamaan käynnin olisin kuitenkin joutunut. Mutta lääkkeiden otto helpotti...
Suunnittelen liinan ompelua. Tai oikeastaan kahden. Ensimmäinen suunnitelma ei toteudu, ei toimi, mutta toista versiota aloin heti perään suunnitella. Pitäisi saada ompeluopöytä taas näkyviin. Päällä on kasa kankaita ja kansioita, ja mitä lie... Olen iloinen, että olen taas löytänyt ompelun.
Mutta mitä on käynyt sille tunteelle masennuksen ajalta, että asiat eivät merkitse mitään? Että olemme kuin marionetteja, jotka roikkuvat naruissaan? Olen nuo unohtanut. Palannut vanhaan. Ja sitä juuri en halunnut.
Taas tuo kaikki vanha on takaisin. Mies, käsityöt, lapsi, sukulaiset ja esim tuo vieljely...
Tunnen pettäneeni itseni.
Tämä saa mut masentumaan. Ehkä se on ihan sitä, että mulla nousee mieleen masennuksen ajatukset. Masentuneet ajatukset. En halunnut olla enää marionetti. - Mua itkettää. - En halunnut tätä enää! Olen pettänyt itseni ja palannut vanhaan!😭