Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 26.01.2016 klo 19:02

Ja lisäys tuohon edelliseen... Kiitos Saloka ja Arka, kun olette kirjoittaneet! Voisinpa puhua teille nyt!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.01.2016 klo 10:51

Osastolla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.01.2016 klo 19:05

Pääsitkö sairaalaan takasin? Miten?

Any seksi että olen ollu poissa. Yskin itteäni heikkoon kuntoon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.01.2016 klo 19:18

Osastolla edelleen. Ahdistaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.01.2016 klo 16:42

Voin heikosti... Kiitos, Saloka, kun jaksat silti käydä ketjussani...! Musta ei ole nyt mihinkään...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.01.2016 klo 07:24

Oon itsetuhoinen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.01.2016 klo 11:20

muutama päivä osastolla ja taas lomilla. Nyt lomasta ei tiä kuinka kauan kestää. Ne soittavat osastolta, ku haluaa mut sinne. Yritän jotenkin vaan pitää kaikki langat käsissä.

Harmi Jp kun oon huonona. Kumpa voisin sua auttaa. ☺️❤️☺️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.01.2016 klo 09:17

Saloka, mulle lomat on nyt mahdottomia. Varmaan niitä esitetään ensi viikolla. Uloskirjoitusta suunnitellaan loppuviikkoon. En pysty menemään edes ulos. On liian paha olla.

Aamut on kauheita. Ja päivät. Ja illat. Yötä pelkään, kun joudun aamulla taas heräämään...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.02.2016 klo 20:28

Suljetulla, myös omasta tahdostani. Olen liian itsetuhoinen tavalliselle osastolle... Pelottaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.02.2016 klo 12:31

miten se eroaa tavallisesta?

Koitahan jaksella ja koita levätä. En o ikin suljetulla ollu, joten en tiä millaista siellä on. Mä menen tänään osastolle takas. Ahdistaa ja kamala syyllisyys niskassa. tuntuu ettei ketään ymmärrä ja näin ollen en viitti kenellekään kertoo mitään. Katotaan, joudunko puhutteluun osastolla. En tiä vvoinko siellä ees purkaa tätä syyllisyyttä. Ymmärtääkö ne ees mua.

Käyttäjä Amassados kirjoittanut 03.02.2016 klo 21:47

Jardin Prive, voimia. Olen seurannut taisteluasi itsesi kanssa ja on vain hyvä, että olet nyt turvassa itseltäsi. Itsensä vahingoittaminen, nälällä kiduttaminen jne ei ole sinulle hyväksi. Olet sen jollain tasolla ymmärtänyt. Hyvä niin. Toivon, että löydät tasapainon ja perimmäisen syyn itseinhoon.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.02.2016 klo 09:55

Kiitos, Saloka ja Amassados. Avo-osastosta tää eroaa siten, että ulko-ovi on lukossa. Pienempi osasto, hoitajia suhteessa enemmän. Jatko avoinna...

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 04.02.2016 klo 17:35

Olet Jardin ajatuksissa. Toivotaan kattien kanssa, että saisit apua ja auringon paistamaan elämääsi.
Ole avoin ja kerro asiat, kuten ovat. Sinun ei tarvitse pelätä sanoa ääneen. Ihmiset siellä ovat auttaakseen sinua ja varmasti kuulleet paljon pahempaakin. En oikein tiedä onko siellä oma hoitajaa? Itse ajattelisin, että minulle itselleni olisi helpointa rakentaa luottamus ensin yhteen ja sitten seuraavaan jne Voimia jokaiseen hetkeesi.🌻🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.02.2016 klo 13:09

Sain lomailu kiellon. Olen ni huonoa kun jos. Näkee päältä ku sen jo muut. Kerroin et on im ajatuksia. En haluu ottaa tekee,en halua ottaa mitään lääkettä. Kuuntelen surullisia kappaleita peiton alla ja toivon että saan unta.

Miten sulla menee?onko yhtään olo helpottanu?

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 11.02.2016 klo 13:58

Jardin, onko siellä kaikki hyvin?