Mä niistin nenää ja mun viesti hävisi näytöltä. Joko se lähti julkaistavaksi tai sitten se vain katosi. Eli jos toistan itseäni edellisestä viestistä, se johtuu tästä...
Tytön lähtö tämän päivän kurssin aikana tuntuu kipeältä. Tiesin hänen lähtönsä jo ennakkoon, mutta... En voi sille mitään, että sattuu... ja sitten... satutin itseäni kotiin tultua.
Nyt masentaa. Mulla on itsemurha-ajatuksia. Ollut jo muutaman päivän. En tiedä, mistä ne on alkaneet. Onko Ketipinorin lopetuksella osuutta asiaan, en tiedä. Vai mikä tämän tekee? Tai onko tälle edes muuta syytä, kuin että nyt sitten mietitään itsemurhaa. Kaikki vain tuntuu turhalta.
Teen kivoja asioita, onnistun, olen iloinen - hetkittäin. - Ja sitten tämä toinen todellisuus.
Haluaisin lopettaa syömisen. Olen tuolla toisessa ketjussani puhunut painoasioista. Olen reilusti ylipainoinen vaikka laihdutan. Minulla on kuitenkin jossain määrin anorektista ajattelua. Nyt mietin, onko se ilmaus kuoleman halusta?!
Aika moni täällä kirjoittaa nyt ajatuksiaan itsemurhasta. Tämä on minun oloani tästä aiheesta, eikä valitettavasti taida jäädä viimeisekseni. Surullista tietää, että vaikka tämä menisi tosi pahaksi, mua ei sairaalan oteta (epävakaaa persoonallisuus). Itse on pärjättävä, niin pitkälle kuin pärjätään. Pelottaa... En minä vielä halua kuolla, tai no... haluan ja en halua... En edes tiedä, mitä toivottaisin! Yritetään... jotain...